Lionn Skrevet 16. mai 2002 Skrevet 16. mai 2002 Morgen, ettermiddag, kvelds eller nattsex? Jeg holder en knapp på morgensex, til tross for at jeg er b-menneske. 0 Siter
flisa Skrevet 16. mai 2002 Skrevet 16. mai 2002 Den hvor jeg ikke MÅ vite om det er morgen, middag eller natt! :-) Hvor jeg har tatt av meg klokka og nappa ut telefonen :-) 0 Siter
Lionn Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Skrevet 16. mai 2002 Impulsiv sex...gjerne ute i naturen =) Blir ikke det kaldt da? Man kan få blærebetennelse av slikt. 0 Siter
vin Skrevet 16. mai 2002 Skrevet 16. mai 2002 Du spør jo om hvilken sex , og ikke når på døgnet ! Jeg blir helt forvirret her i dag : ) Var det når på døgnet , eller hvilken sex?? Svarer ikke før jeg får svar.... : () 0 Siter
Lionn Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Skrevet 16. mai 2002 Den hvor jeg ikke MÅ vite om det er morgen, middag eller natt! :-) Hvor jeg har tatt av meg klokka og nappa ut telefonen :-) Jada, klart den overgår alt. Men med unger i huset, så foretrekker jeg morgensex. De kan jo se på video. 0 Siter
flisa Skrevet 16. mai 2002 Skrevet 16. mai 2002 Blir ikke det kaldt da? Man kan få blærebetennelse av slikt. ja, snøfokk f.eks, er jækla kaldt! :-) 0 Siter
Lionn Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Skrevet 16. mai 2002 Du spør jo om hvilken sex , og ikke når på døgnet ! Jeg blir helt forvirret her i dag : ) Var det når på døgnet , eller hvilken sex?? Svarer ikke før jeg får svar.... : () Så vanskelig du er. Svar akkurat hva du vil. Er`e så nøye`a? 0 Siter
Lionn Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Skrevet 16. mai 2002 ja, snøfokk f.eks, er jækla kaldt! :-) Du snakker av erfaring regner jeg med? 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 16. mai 2002 Skrevet 16. mai 2002 Ettermiddag. Gjerne med pannekaker etterpå. 0 Siter
vin Skrevet 16. mai 2002 Skrevet 16. mai 2002 Så vanskelig du er. Svar akkurat hva du vil. Er`e så nøye`a? Ja ; jeg er i det pripne hjørnet i dag!! (stakkars mannen min) Neida ; han skal få kveldsexen sin på kjøkken benken , ETTER at ungene har sovnet : ) 0 Siter
Gjest KariV Skrevet 16. mai 2002 Skrevet 16. mai 2002 Sex? Går det an, da? *grubler og komme på at undertegnede en gang i fjern fortid til tider bedrev sådan aktivitet med stor glede og forlystelse* Sorry. Akkurat nå for tida er nok svaret: Gi meg heller en halvtime søvn! Når som helst. Hvor som helst. 0 Siter
Cmoo Skrevet 16. mai 2002 Skrevet 16. mai 2002 Blir ikke det kaldt da? Man kan få blærebetennelse av slikt. Pytt....Men et svaberg en het sommerdag anbefales....Og husk solkrem =) 0 Siter
flisa Skrevet 16. mai 2002 Skrevet 16. mai 2002 Du snakker av erfaring regner jeg med? Neida - jeg er så dydig at! :-) med samlede ben og mørkt i rommet :-) 0 Siter
Lionn Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Skrevet 16. mai 2002 Ettermiddag. Gjerne med pannekaker etterpå. Jeg skyller bare ned med litt frokostkaffe etterpå. 0 Siter
flisa Skrevet 16. mai 2002 Skrevet 16. mai 2002 Pytt....Men et svaberg en het sommerdag anbefales....Og husk solkrem =) Au . . . . Au . . . Au! . . . Au . . Au . Au . Au Au Au Au Au, au, au, au, ! Fy faen så vondt i knea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Lionn Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Skrevet 16. mai 2002 Sex? Går det an, da? *grubler og komme på at undertegnede en gang i fjern fortid til tider bedrev sådan aktivitet med stor glede og forlystelse* Sorry. Akkurat nå for tida er nok svaret: Gi meg heller en halvtime søvn! Når som helst. Hvor som helst. Puler du ikke altså? 0 Siter
Lionn Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Skrevet 16. mai 2002 Pytt....Men et svaberg en het sommerdag anbefales....Og husk solkrem =) Ja, brent mus lukter ille. 0 Siter
Gjest KariV Skrevet 16. mai 2002 Skrevet 16. mai 2002 Impulsiv sex...gjerne ute i naturen =) L ameg bare gi et lite råtips: Rasteplass i skogen i Nord Sverige er IKKE til å anbefale - spesielt ikke i skumringen. Du skulle sett størrelsen på de MYGGA! bzzzzzzzzz 0 Siter
Gjest KariV Skrevet 16. mai 2002 Skrevet 16. mai 2002 Puler du ikke altså? Alt for sjelden.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.