Gå til innhold

FU: Hvilken sex foretrekker du?

Anbefalte innlegg

He he....mener du en aldri så liten kjapp en på handicap-dassen på nærmeste kjøpesenter når du er ute for liksom å kjøpe deg et teabricks?....;-)

Ja, og gjerne med en som reparerer rulletrappa o.l. Slike små stunt gjør hverdagen litt mindre kjedelig :-)

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lionn

18

• flisa

4

• conan

4

• Cmoo

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest nunnu

I det daglige helst om kvelden. Eller gjerne spontant når som helst når det passer, eller ikke passer... Lunch-sex kan være veldig bra :-)

Har et vagt minne om en tid før småbarn, da var det beste av alt å sove lenge om morgenen i helga, være utsovet, ta seg god tid, og være helt fri til å ha masse herlig sex midt på dagen! Nå blir DET altfor sjelden...

Om morgenen er jeg litt treig med å våkne... Men det GÅR jo..

Ah, jamfør overskriften hadde jeg tenkt å svare den penetrerende sorten.

Men når på døgnet? Enig med deg i morravarianten, faktisk er det rått å bare grynte i vei før man har våknet skikkelig etter en fest. Lurer på om ikke lærde har skrevet et eller annet om bakrus-pu...

Annonse

Ah, jamfør overskriften hadde jeg tenkt å svare den penetrerende sorten.

Men når på døgnet? Enig med deg i morravarianten, faktisk er det rått å bare grynte i vei før man har våknet skikkelig etter en fest. Lurer på om ikke lærde har skrevet et eller annet om bakrus-pu...

Long time- No see. Hur det går?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...