Gå til innhold

hjelp igjen!!! Citoyen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Koden din er helt riktig. Det tar tid (som oftest mange uker) før siden din blir plukket opp av søkemotorene. Det fungerer slik at de kjører små "roboter" som hopper fra link til link på internett og indekserer det de finner. Siden din blir ikke indeksert før robotene kommer til den.

Mange søkemotorer har funksjoner på sidene sine der du selv kan gå inn og legge til siden din, da går det fortere.

Men jeg har to kommentarer til siden din utenom dette. For det første, IKKE bruk lyd! Det vil føre til at folk ikke orker å bli på siden din særlig lenge av gangen.. lyd på hjemmesider er like irriterende som panfløyteventemusikk i telefonkø. Med det unntaket at køen må du stå i for å få gjennomført det du skal - en webside kan du bare lukke og finne en annen webside med samme innhold. Med andre ord en veldig effektiv måte å jage bort besøkende på.

Det andre er at du har laget siden din for en bestemt vindustørrelse. Min skjerm er tydeligvis større enn din, for hos meg havner høyreborden omtrent midt på siden, og teksten oppå der igjen. Og hvis man har mindre vindu enn det du har laget siden for så forsvinner hele høyreborden, og teksten havner oppå venstreborden. Det er lurere å bruke tabeller til å styre dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54019-hjelp-igjen-citoyen/#findComment-219450
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...