1a7g03 Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Min kjæreste har havnet i en lei situasjon. Han møtte en jente på fest og de hadde sex. Han brukte kondom men den sprakk. Han hørte ikke noe fra henne og trodde det ikke hadde fått noen følger. Så fikk han beskjed i forrige uke: "du skal bli pappa og det er for sent å ta abort". Men vi fant ut at moren hadde en kjæreste i samme periode og hun innrømmer nå at hun vet ikke hvem som er faren til barnet. Termindatoen hun gir oss tilsier at befruktning fant sted 3 uker senere slik at det sannsynligvis ikke er min kjærestes barn, men hun påstår at det er hans, og vi vet ikke om vi kan stole på det hun sier, siden hun har løyet og fortiet så mye før. Min kjæreste er fortvilet og ønsker ikke å ta på seg farskap uten DNA-test. Hvordan fungerer det når mor ikke vet hvem som er far? Moren bor i Latvia, vil et evt. barnebidrag likevel bli 11% av bruttolønn? Hvis det er tilfelle forstår jeg at hun gjerne vil ha ham som far til barnet, da 3000 kr er en månedslønn i Latvia. Vi føler oss så hjelpeløse. Håper på svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54037-farskap-og-barnebidrag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.