Gå til innhold

Jeg får spader av Maria

Anbefalte innlegg

Gjest Bigbrotherfantasten

"Eg orke' ikkje at det er så klikkete her" sipper hun, og gjør deretter alt hun kan for å opprettholde "klikkene".

"Jantelåven har jeg og fått "smake"...det er synn at det må være slik.....""....Hvorfor må vi sammenligne hele tiden, og vri om andres positive trekk til noe negativt?? -og tenke: du er ikke noe bedre enn meg... Det er veldig typisk blandt jenter,..."

Skriver hun i dagboken sin. Dakkar - synes ikke alle de andre jentene at hun er så fantastisk som hun selv synes hun er?

Og nå ligger hun i armene på Kristian og sover. "Neida, de' e' ikkje noke mellom oss" påstår hun, og påstår også at hun aldri ville tilgitt utroskap (av kjæresten) Men at Kristian har fått sjekka at hun ikke har ekte pupper, DET er heeelt greit.

Så baksnakker hun og Veronica alle de andre, mens Maria mener at man ikke skal baksnakke.

Two-faced sanctimonial b**h

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54038-jeg-f%C3%A5r-spader-av-maria/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...