Gå til innhold

Et kraftig skadet lite dyr... :o(

Anbefalte innlegg

LMBs lille mongolske dverghamster Hege, falt ut med bunnen av buret og havnet under det nå nettopp. (LMB har buret stående oppe på kjøleskapet, for at ikke katten skal bli for interessert. Det var da hun skulle løfte ned buret for rengjøring at ulykken skjedde)

LMB sier at begge bakbeina er brukket, og nå drar de i hui og hast til dyrlegen...

Et så bittelite dyr blir vel avlivet når det har en slik skade? :o(

Huffameg, dette var trist for LMB...som er så glad i det lille kreket...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54057-et-kraftig-skadet-lite-dyr-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj , stakkars både Hege og LMB !!! Jeg krysser fingre og tær for at det går bra !!! Det går jo ann å hååååpe..... *snufs*

Hils til LMB vaffal.... Og gi henne en trøsteklem hvis hun vil ha ...*snufs*

Hun hadde brudd i bekkenet, og ble avlivet umiddelbart.

Annonse

Stakkars lille..... Sånt er så ufattelig trist :-( Håper det går bra med LMB tross alt.... Hils...*lei seg*

Ja, jeg har hatt reine krispsykiatrien her i kveld... LMB tok det tross alt ganske bra, hun forsto at det ikke var noe annet å gjøre...men det er klart det var tungt, man blir jo glad i kjæledyrene sine, uansett hvor små de er.

Men søstrene, spesielt 14 åringen (som har søstra til Hege på rommet sitt, hunnhamsteren Henrik. http://home.c2i.net/merethed/div/henrik2A.jpg ) har grått utrøstelig i timesvis i kveld. 6 åringen syntes også det var grusomt trist, og måtte trøstes veldig hun også, men det gikk relativt fort over for henne da.

Jeg treffer LMB i morgen, skal hilse fra deg da jeg, Wulfi. :o)

Ha en riktig god 17 maifeiring i morgen!

Huffda, det var trist ! :-(

Jeg hadde en hamster selv da jeg var barn. Han het Figaro !

Jeg også; en gullhamster som het Rudolf Nilsen! Jeg og søstra mi måtte til dyrlegen med den (pga åpent beinbrudd) for avliving, og vi gråt så fælt at dyrlegen ikke hadde hjerte til å ta betalt for jobben. :o)

Heldigvis for LMB har hun kattungen Felix til trøst. Det blir nok ganske rart å ikke høre løpehjulet gå for fullt nattestid, kan jeg tenke meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...