Gjest Forvirret DOL-ing Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Hei ! Noen ganger har det hendt at innlegg jeg har skrevet som har blitt borte. Og jeg har alltid passet meg for å unngå å såre noen, så det kan ikke være grunnen til at de er vekk. Da sitter jeg igjen forvirret og med en ekkel følelse av å være uønsket på DOL - var de slittet ved uhell eller er det Web-master som har tatt de vekk ? I siste tilfelle hadde det vært greit å vite det, at det kom en mail i det minste. Pleier du å sende slik mail ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54072-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-webmaster/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest webmaster, tilsyn Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Vi sender ikke mail til brukere som får innlegg slettet. Hvis du poster et innlegg under et annet innlegg som blir slettet, så blir også ditt innlegg slettet. Kan det være dette som har skjedd i de tilfellene du refererer til? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54072-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-webmaster/#findComment-219885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forrvirret DOL-ing Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Vi sender ikke mail til brukere som får innlegg slettet. Hvis du poster et innlegg under et annet innlegg som blir slettet, så blir også ditt innlegg slettet. Kan det være dette som har skjedd i de tilfellene du refererer til? Mange takk for svar. "Hvis du poster et innlegg under et annet innlegg som blir slettet, så blir også ditt innlegg slettet. Kan det være dette som har skjedd i de tilfellene du refererer til?" Det visste jeg ikke. Så da er det bare å la være å svare innlegg som er egnet til sletting. Hadde vel en dårlig dag i går, for nå fant jeg ut hva som skjedde. Klarte ikke engang å finne tilbake til mitt eget innlegg. Hadde svart på et innlegg med overskrift som lignet veldig på flere andre tråder. Kan jeg spørre det om noe til ? Under søkerfunksjone, på nederste del av den er der valgene "alle ord", "ett eller flere av ordene", "tittel-søk" og "forfatter-søk". Er det mulig å få til et ekstra valg her - søk på nick, forutsatt at man oppgir passord ? Da blir det lettere å finne tilbake til egne innlegg også om det ike er brukt vanlig forfatter-navn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54072-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-webmaster/#findComment-220134 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullemora Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Mange takk for svar. "Hvis du poster et innlegg under et annet innlegg som blir slettet, så blir også ditt innlegg slettet. Kan det være dette som har skjedd i de tilfellene du refererer til?" Det visste jeg ikke. Så da er det bare å la være å svare innlegg som er egnet til sletting. Hadde vel en dårlig dag i går, for nå fant jeg ut hva som skjedde. Klarte ikke engang å finne tilbake til mitt eget innlegg. Hadde svart på et innlegg med overskrift som lignet veldig på flere andre tråder. Kan jeg spørre det om noe til ? Under søkerfunksjone, på nederste del av den er der valgene "alle ord", "ett eller flere av ordene", "tittel-søk" og "forfatter-søk". Er det mulig å få til et ekstra valg her - søk på nick, forutsatt at man oppgir passord ? Da blir det lettere å finne tilbake til egne innlegg også om det ike er brukt vanlig forfatter-navn. Nick og forfatter er det samme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54072-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-webmaster/#findComment-220201 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarine Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Mange takk for svar. "Hvis du poster et innlegg under et annet innlegg som blir slettet, så blir også ditt innlegg slettet. Kan det være dette som har skjedd i de tilfellene du refererer til?" Det visste jeg ikke. Så da er det bare å la være å svare innlegg som er egnet til sletting. Hadde vel en dårlig dag i går, for nå fant jeg ut hva som skjedde. Klarte ikke engang å finne tilbake til mitt eget innlegg. Hadde svart på et innlegg med overskrift som lignet veldig på flere andre tråder. Kan jeg spørre det om noe til ? Under søkerfunksjone, på nederste del av den er der valgene "alle ord", "ett eller flere av ordene", "tittel-søk" og "forfatter-søk". Er det mulig å få til et ekstra valg her - søk på nick, forutsatt at man oppgir passord ? Da blir det lettere å finne tilbake til egne innlegg også om det ike er brukt vanlig forfatter-navn. nick er, som tullemora seier, det same som forfattarnamn. Iblant vel ein å ikkje bruke sitt vanlege nick. Av ymse grunner. For å kunne finne alle slike innlegg, måtte ein kunne söke på brukarnamn. Av omsynet til anonymiteten er det vel eigentleg bra at ein ikkje kan söke på brukarnamn. Dette er jo ikkje noko problem om det kun er dine eigne innlegg du skal söke etter, så klart, men det vil vere om du skal finne andre sine innlegg. Dessutan er brukarnamnet i mange tilfelle ikkje identisk med det vanlege nicket, da, så du ville ikkje vore hjelpt likevel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54072-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-webmaster/#findComment-224648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.