Gå til innhold

problemer med cd-brenner

Anbefalte innlegg

Gjest piggsvin

Hei!

Kjøpte meg for noen uker siden en cd-brenner. Blir så sinna for den brenner aldri de to siste, eller flere av sangene på cd'en. Irriterende, da hele plata blir ødelagt når det er feil på den.

Noen som vet hva dette kan komme av?

Kommer opp at det er en ukjent feil.

Var ikke en sånn kjempedyr cd-brenner, men syns den burde funke for det jeg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54103-problemer-med-cd-brenner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo være at den originale plata er lengre enn kopiplata har kapasitet til?

Hva slags brenneprogram har du? Jeg hadde opprinnelig et som het Easy CD Creator, og da fikk jeg hakk i starten av hver melodi (sannsynligvis en innstilling på mellomrom mellom låtene som var feil). Senere installerte jeg Ahead Nero, og det er virkelig et program for dummies! Putt cd'ene inn og trykk på start, og så går det meste av seg sjøl. Anbefales! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...