Gå til innhold

Jeg er inget husmorsemne

Gjest Solsikke inget husmorsemne

Anbefalte innlegg

Gjest Solsikke inget husmorsemne

phu- nå er jeg akkurat ferdig med å stryke 3 bunadskjorter og en skjorte til eldstemann. Jeg er ikke venner med strykhjernet i alle fall. Jeg er heller ikke venner med symaskinen. Strikke eller hekle det kan jeg i alle fall ikke. Matlaging er det så som så med og husarbeid hater jeg.

Nei jeg er nok inget husmorsemne og ett år på husmorsskole hadde neppe hjulpet ett så håpløst eksemplar som meg.

NB: postet på foreldreforum også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54119-jeg-er-inget-husmorsemne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Åh... du er ikke en dust. Jeg trodde det var noen som køddet med deg.

Neida det var jeg som var skråsikker på at jeg hadde oppdaget en skrivefeil i strykjernet, men så ble jeg usikker igjen. Trøtt.... kan vel skylde på det? For jeg er ikke noe rettskriver heller*s*

Det er fort gjort, hva skal dere spise i morgen da? Har du bakt kake? Jeg har visst mat på hjernen her *s*

Ja jeg har bakt kake, den er levert på skolen. Gidda ikke bake noe til oss selv. Om det regner skal vi ha surra svinestek med rødkål og poteter. Om det er oppholdsvær og relativt pent vær skal vi grille og storkose oss.

Men du når du snakker om mat. Har nettopp frosset sjokoladekake og på frysern står det boller med sjokoladetrekk og seigmenner og i kjøleskapet er det masser av porsjonsgele igjen. I langskapet ligger det masser av godteposer og kjellern står det brus av mange varianter*s*

Og sambo laga biffsnadder med masse løk og bernaise til meg til kvelds. Han er bare så skjønn den mannen*s* I alle fall når han er snill som i kveld:)

Ja jeg har bakt kake, den er levert på skolen. Gidda ikke bake noe til oss selv. Om det regner skal vi ha surra svinestek med rødkål og poteter. Om det er oppholdsvær og relativt pent vær skal vi grille og storkose oss.

Men du når du snakker om mat. Har nettopp frosset sjokoladekake og på frysern står det boller med sjokoladetrekk og seigmenner og i kjøleskapet er det masser av porsjonsgele igjen. I langskapet ligger det masser av godteposer og kjellern står det brus av mange varianter*s*

Og sambo laga biffsnadder med masse løk og bernaise til meg til kvelds. Han er bare så skjønn den mannen*s* I alle fall når han er snill som i kveld:)

Å nå ble jeg sulten, jeg har gått på diett i 2 dager nå, jeg må ned i vekt og få ned kolesterolen. *snufs*

Annonse

Du ned i vekt? Du er jo tynn som ei høvleflis du:o)

Jeg gikk opp ca. 5 kg da jeg begynte på antidepressiva i januar, jeg sto opp flere ganger om natta og spiste, lagde pannekaker til frokost, bakte boller og kjøpte is på ettermiddagen og smågodt flere ganger i uka! Så har jeg spist veldig mye ost, egg & bacon, pålegg med fett i, lammekjøtt, pølser etc.

Kolesterolen steg fra 6,3 til 7,3 på 3 mnd. !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...