Gå til innhold

FU: Synes du det er varmt å bruke bunad? (u/t)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny på dette forumet og jeg lurer på hva menes med FU:?

Gjest ingen
Skrevet

FU betyr ForumsUndersøkelse :)

(u/t) betyr uten tekst :)

Gjest Nordpå
Skrevet

Nei, ikke når det er 5 "varme"-grader, vind og snø i luften.

Skrevet

Hehe... Det kommer helt an på været :)

I dag (i Bærum) har det vært vekselsvis varmt og "passe" - men det var godt å få den av seg å kle på seg noe mer "vanlig" :)

Gjest Torsdagsbeib
Skrevet

Ja, så varmt at det danner seg gasser under stakken...

Skrevet

Noen ganger er det varmt, mens andre ganger som i dag er det veldig kaldt. Det kommer helt ann på tempraturen ute. Tror perfekt bunadtempratur vil være 15-16 grader. I dag var det under 10 tror jeg. Iskaldt.

Skrevet

Kommer an på det da. 17. mai 1997 var det kokvarmt og jeg holdt på å smelte bort. I dag var det +7 og surt og regntungt, da var det deilig å kunne dra på seg langermet underskjorte og ullstilongs under og ha på det tykke ullcapet utenpå! Frøs ikke i det hele tatt i dag jeg!

Skrevet

Kommer an på det da. 17. mai 1997 var det kokvarmt og jeg holdt på å smelte bort. I dag var det +7 og surt og regntungt, da var det deilig å kunne dra på seg langermet underskjorte og ullstilongs under og ha på det tykke ullcapet utenpå! Frøs ikke i det hele tatt i dag jeg!

Er det kaldt i Trondheim nå? Jeg er snart på vei dit.

Gjest Rusle
Skrevet

Ja, ofte. Men i dag med litt regn og vind, 8-9 grader, så er det et varmt plagg.

Skrevet

Er det kaldt i Trondheim nå? Jeg er snart på vei dit.

I dag (lørdag 18. mai) er det 9 grader og solgløtt, men en sur vind gjør at det er kaldt alikevel. Men det er meldt kjempevær til i morra og mandag! Velkommen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...