Gå til innhold

Rute med rødt kryss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der var det allerede krysset av, men jeg krysset av alt som lå på multimedia. Men rutene med krysset er der ennå ;-(?

Det kan være at det er history som lurer deg litt (at du får opp en tidligere versjon av sida, siden du har vært på den før).

Tools -> Internet Options -> General -> Slett alle Midlertidige Internettfiler og nullstill History (NB dette fjerner også alle markeringer av dine leste innlegg her på DOL - det kan være irriterende, men er verdt det tross alt) . Gå deretter på Settings for midlertidige internettfiler (samme sted) og sett kryss på at sider skal oppdateres for hvert besøk (det øverste alternativet).

Forsøk deretter å se på de sidene du har problemer med. Dersom heller ikke dette hjalp er jeg litt oppråddd for råd, men det kan hende at det kommer frem dersom du høyreklikker på disse kryssene og velger "Show picture". Tungvint, da..

Gjest Rusle

Hvis dette bare skjer noen ganger, så kan det hende bildene rett og slett ikke finnes på serveren. Eventuelt, hvis du har brannmur, forsøk å skru den av og se om bildene kommer opp da.

Nå har jeg stengt brannmuren, slettet småkaker og alt annet, men ruten med kryss er der ennå.

Får bare leve med det :o) Det bare noen få ganger at det skjer.

Takk for at dere hjalp!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...