Gå til innhold

Hva man ikke får lov til å bruke ved siden av bunad...

Anbefalte innlegg

Folk sier jo at solbriller er fy ved siden av bunad. De passer liksom ikke til, fordi man ikke hadde solbriller i gamle dager.

Det er jo endel andre ting vi ikke bør bruke da:

Bil, elektrisk rullestol, briller, sminke, mobiltelefon, sigaretter, neglelakk, nylonstrømpebukser osv..

Egentlig burde jo alle leie seg hest og vogn sånn at de kan kjøre til byen med noe som står i stil til bunaden? Også må alle rullestolbrukere sitte hjemme, og de som ser dårlig får bare se dårlig når de bruker bunad.

Er det sånn vi vil ha det? Skal man nektes å bruke "moderne" ting fordi man er iført et klesplagg?

Hilsen ei som ikke brukte solbriller pga. bunaden og som hadde vondt i hodet hele dagen pga. sola,

Fortsetter under...

Eg er vel ei blanding av striks og praktisk... Nylonströmper og höghäla pumps syns EG er absolutt nei-nei til bunad. Solbriller syns eg er heilt greit - på linje med vanlege briller. Ein må da ha lov til å passe på synet og helsa si, liksom...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...