Gå til innhold

Hvis jeg vinner noen millioner i lotto i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest Trønder som drømmer om palmesus

skal jeg ta med meg mine beste venner med familier og dra laaaaangt bort til en stiiiile og roooolig øy der sola skinner.

Tror jaggu jeg ville hatt med meg en hovmester eller hushjelp også.

Slik at jeg slapp å ta ansvar for annet enn hvilken bikini jeg skal ha den og den dagen. Det hadde vært noe det. Noen som vil være med?

Hilsen

Fortsetter under...

Nei, jeg tror ikke det. Det er deilig å ha ferie og være i byen. Sitte på cafe med en iskald pils eller en flaske rødvin, spise mat som du vet hva er som kyllingsalat, se på folk, treffe nye mennesker - evt. gamle - bli full men samtidig vite at Oslo taxi er så hederlige at de prøver ikke å lure deg for penger på vei hjem. Man slipper klengende spanjoler eller struttende italienere hengende over nakken - blir det for seint er den eneste utfordringen å passe på at ikke nordlendingen faller over akkurat ditt bord ....

Nei, jeg liker Oslo jeg, men takk for tilbudet - du er snill :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...