Gjest Brudens gamle venninne Skrevet 18. mai 2002 Skrevet 18. mai 2002 I sommer er jeg overraskende nok invitert i bryllup til en gammel venninne. Vi har ikke hatt veldig tett kontakt den gang, men hun er likevel den jeg har hatt mest å gjøre med siden skoledagene. Vi har ikke sett hverandre på 6-7 år, og hun har fått barn og samboer siden den gang, og stiftet hjem. Jeg gleder meg veldig til å se henne igjen, men har allerede begynt å lure på hva jeg skal gi i bryllupsgave. Jeg har nemlig ikke vært i så mange bryllup! Selv sikler jeg på DUKA serveringsbrett til 600 kr, men det blir kanskje for billig/snål gave? Hva slags prisklasse bør gaven ligge i? Jeg må bruke flere tusen på å reise dit ned, men ønsker jo likevel å gi en "ordentlig" gave! Jeg har ingen anelse om hva hun liker nå, og hva de eventuelt måtte mangle i hjemmet sitt. Jeg trenger noen tips/råd! Pliiiiis! 0 Siter
Solsikke Skrevet 18. mai 2002 Skrevet 18. mai 2002 De har ikke lagt ut ønskeliste da? Jeg ga min bestevenninne gave for 1000 kroner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.