Gå til innhold

Happy birthday to me, happy birthday to me.....

Anbefalte innlegg

Jepp, i dag har jeg bursdag og gaven er bare helt rå!!

Har "juksa" litt og fått ny prosessor(?) på 1,7 + skjermkort o.l. tidligere, men i dag...

*sukker henført*

....i dag fikk jeg xp, flatskjerm og (midlertidig) en 40 GB harddisk. Fikk den i påvente av den 120 gb harddisken (digital et eller annet) som var bestilt men ikke kommet frem til avtalt tidspunkt.

Det var noe annet enn den lille skraphaugen av en harddisk (mener å huske at den var på 2 gb) som "døde" for noen dager siden. Og skjermen som besøkende "datakjennere" til å korse seg.

;-)

Må bare skryte litt av gaven min.

*tørker en tåre og spiser videre på marsipankakestykket*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54266-happy-birthday-to-me-happy-birthday-to-me/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk :-)

Ja i dag skal jeg kose meg med "restene" før mitt "nye og bedre liv" begynner i morgen. Kakene må selvsagt spises opp ;-)

*kremt* jeg mente ny harddisk jeg dah.......;-) Jeg har begynt på et nytt og bedre liv, har syklet 12 mil forran TVn denne uka! :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...