Gå til innhold

Ryggen min "Au"

Anbefalte innlegg

Gjest Euphoric

Hei, jeg har nylig hatt fest, og da ble det litt for mye alkohol på meg! Så da var det noen som sa at jeg skulle hoppe utfor terrassen min for "kødd". Så jeg stilte meg oppå rekkværket mitt. Jeg visste at de bare "kødda" så derfor skulle jeg liksom gå bed igjen men så kjedde det som jeg ikke skulle gjøre jeg datt ned 2 meter. Jeg landet med ribbebeina mine oppå et rekkværk under terrassen og slo meg slik at jeg mistet pusten! Jeg klarte og komme meg opp bena igjen og sprang inn i huset med store smerter. Dette var to dager siden det skjedde og jeg har enda veldig vondt. Når jeg sitter så føles det ut som om ribbebeina går opp i skulderplata, og det er ikke godt. Så jeg lurte på om det finnes noe jeg kan gjør for å hindre dette, eller nen slags behandling! Bak på ryggen så ser jeg en lang strek der jeg lendet på rekkværket!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54325-ryggen-min-au/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...