Gå til innhold

FU: Hvor mange barn er for mange?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

14

• kie

14

• Zirine

6

• puma

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest musty

Min eks sin bestemor fikk 26 barn.... (Men 20 av de døde av sult/sykdom) - så du har fremdeles en del å gå på! *ler*

*klem*

Så der hvor hun bodde var tydeligvis 6 max, siden hun ikke greide få resten til å leve opp. Regner med dette var i en dårligere stillt del av verden?

Annonse

Så der hvor hun bodde var tydeligvis 6 max, siden hun ikke greide få resten til å leve opp. Regner med dette var i en dårligere stillt del av verden?

Jepp - det var rett sør for ekvator.

Venninnen til bestemoren fikk 23 barn, og kun én overlevde.

Den eneste måten å løse slikt på er "utvikling" og en velferdsstat, slik at menneskene ikke føler at de må ha så mange barn.

Med vennlig hilsen

Hei,

Jeg vil anta at etter nummer 49 så melder du deg frivillig til familieplanleggingspolitiet! *lol*

*klem*

*ler*

Du skal ikke se bortifra det, nei ;-)

For ikke så snakke om den forebyggende virkningen det må være å ha huset fullt av unger som våkner i hytt og pine.

*ler*

Du skal ikke se bortifra det, nei ;-)

For ikke så snakke om den forebyggende virkningen det må være å ha huset fullt av unger som våkner i hytt og pine.

Hei,

Har du sett filmen: "The Meaning of Life" av Monty Python? *ler* (Den med ungene i skapene)

*klem*

Annonse

"Every sperm is sacred. Every sperm is good. Every sperm is needed in our neighbourhood...."

Lenge siden jeg har sett den, gitt...

"If one sperm gets wasted, God gets quite irate!"

"God will make them pay for each sperm that can't be found!"

*ler*

"But God loves those who treat their

Semen with more care."

http://haa.oddballs.com/everysperm.html

*klem*

Gjest musty

Ser ut til å være politisk ukorrekt å gi et ærlig svar på dette spørsmålet her inne.

Grunnen til at jeg la ut dette spørmålet er at jeg kom opp i en samtale/diskusjon med noen venner her i dag om nettopp dette. Og alle der hadde konkrete, klare meninger om dette. Merkelig at ingen her på DOL har det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...