pirko Skrevet 19. mai 2002 Skrevet 19. mai 2002 Får opp en melding hver gang jeg starter maskina nå, og det står: Access violation at address 00430A10 in moule explorer.scr. Read of address FFFFFFF(jeg bruker Win XP Pro) Fant ikke noe virus på maskinen heller. Og har oppdatert Norton. 0 Siter
grublings Skrevet 19. mai 2002 Skrevet 19. mai 2002 Høres ut som en skjermsparer som lager trøbbel. Forkortelsen scr er filbenevnelse på screensaver. Best å fjerne. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. mai 2002 Skrevet 19. mai 2002 Defekt skjermsparerfil, bytt til en annen skjermsparer eller installer den på nytt. Skjermsparere kan også være virus. 0 Siter
pirko Skrevet 20. mai 2002 Forfatter Skrevet 20. mai 2002 Jeg byttet skjermsparer, og jeg prøvde uten skjermsparer, men den samme meldingen kom opp ved oppstart.... 0 Siter
citoyen Skrevet 20. mai 2002 Skrevet 20. mai 2002 Jeg byttet skjermsparer, og jeg prøvde uten skjermsparer, men den samme meldingen kom opp ved oppstart.... Prøv å kjøre scandisk og eventuelt en Windows-reparasjon om det ikke hjelper. 0 Siter
pirko Skrevet 20. mai 2002 Forfatter Skrevet 20. mai 2002 Prøv å kjøre scandisk og eventuelt en Windows-reparasjon om det ikke hjelper. Kjørte scandisk og Innstallerte XP på nytt(upgrade), men samme melding kommer opp....hmmm snodig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.