Gå til innhold

Norton virusprogram

Anbefalte innlegg

Gjest helt grønn
Skrevet

Har tenkt å innstallere Norton antivirusprogram på maksinen, hvor bra er det programmet?

Det skal scanne alle filene en gang i uka, og oppgradere en gang pr. dag. Samtidig skal den rense inn- og utgående post.

Håper noen kan svare meg på hvor bra dette programmet er.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Norton, programmet oppdaterer automatisk bare en gang i uka da, men du kan jo oppdatere manuellt så ofte du vil!

Det scanner inngående og utgående mail og alle filer 1 gang i uka.

Skrevet

Jeg har kjørt norton antivirus over lengre tid er er meget fornøyd med det. De fleste jeg kjenner anbefaler norton som antivirusprogram.

Skrevet

Hei,

Jeg har både Norton Anti-Virus og Norton Internett Security (i en pakke), og de fungerer meget bra.

Det eneste er at de kan bli litt "forvirret" med hensyn til gyldighetsdatoer ved oppgraderinger.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...