Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat det tror jeg ikke det er noen som vet...Men blod byttes ut i kroppen i en naturlig prosess. du har altså ikke det samme blodet i kroppen i dag som for eksempel for tre mnd siden.

Så fremt blodet som blir overført er friskt og uten virus/bakkterier av noe slag vil jeg tro at det er liten risiko for problemer i fremtiden.

Det høres selvfølgelig veldig mye ut, men helsepersonellet som tar disse avgjørelsene har helt sikkert vurdert nødvendigheten av det og eventuelle alternative løsninger.

Så hennes totale helsesituasjon er sikkert vurdert dithen, i att blodoverføringene har vært det eneste riktige.

PS! Du får sikkert svar i fra "kyndige" personer under andre forum !

Mvh

Jeg tror kanskje du bør spørre deg selv; hvor farlig ville det ikke vært for denne eldre damen å IKKE få blodoverføringene ??? Antagelig ville hun dødd av å IKKE få dem. Men takket være blodoverføringene, så lever hun jo, ikke sant ?

Helsevesenet i Norge skriker etter blodgivere, det er stor mangel på dem. En av grunnene til det er at det stilles så store krav til hvem som får lov til å gi blod. Det tas tester på alle mulige måter, og kun 100 % friske mennesker får gi blod.

Jeg tror den 90 årige damen du nevner, trengte disse blodoverføringen sårt. Helsevesenet GIR ikke vekk blod i unøden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...