Gå til innhold

BB: Flere som håper at Espen vinner?

Anbefalte innlegg

Jeg håper også at Monica går ut denne gangen. Jeg synes hun er så teit når hun setter i gang med den derre fjollete småungestemmen sin. Den bruker hun jo til annenhver setning.

Gjør hun? - syns aldri jeg hører hun sier noe jeg! Hun er vel den som er penest og kjedeligst av de 4 jentene.....syns JEG,. :)

Fortsetter under...

Gjør hun? - syns aldri jeg hører hun sier noe jeg! Hun er vel den som er penest og kjedeligst av de 4 jentene.....syns JEG,. :)

Snakker vi om samme dama? Hun lyse med rastaflettene? Hun er da den som jabber mest der inne....synes jeg. Og så fort hun skal være litt morsom, eller si noe som ikke er så veldig seriøst, vrir hun om stemmen sin.

Men sjøl om hun jabber fælt, er hun kjedelig, så ut med'a.

Jeg håper også at Monica går ut denne gangen. Jeg synes hun er så teit når hun setter i gang med den derre fjollete småungestemmen sin. Den bruker hun jo til annenhver setning.

Hun har en slik alfastemme ja. Synes den er veldig irriterende jeg.

Snakker vi om samme dama? Hun lyse med rastaflettene? Hun er da den som jabber mest der inne....synes jeg. Og så fort hun skal være litt morsom, eller si noe som ikke er så veldig seriøst, vrir hun om stemmen sin.

Men sjøl om hun jabber fælt, er hun kjedelig, så ut med'a.

Ja, hun er ikkeno.:-)

Annonse

Jeg stemte ut Dennis, syns han var for full -hehe. Og så kan jeg ikke fordra sånt klin med egg i skoa og sånn, ikke min humor i det hele tatt., Må si Mikki tok det hele pent, - med tanke på hvor trøtt han så ut. Han er forresten kjekkere å se på når han er trøtt han! :-)

*Ler* Synes han var kjekkere før jeg, før han farga håret... ;) Synes ikke Mikki skal vinne iallefall, det blir litt feil...

Kjente du han før han farga håret? .-)=

Kjenner ham ikke, men er på hils med ham, ja. Han er fra borti strøket her... hehe...

Neida, han var innom omtrent daglig der jeg jobbet før, det er derfra jeg kjenner til ham. (Han har vært manager for Stella Getz og Soda i sin tid...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...