Gå til innhold

FU; skal dere se bryllupet til fredagen? :-)


flisa

Anbefalte innlegg

Her på jobben har de planer om noe som skal trekke folk til en bestemt butikk den 24. -altså nå til fredagen, jeg har advart med at den dagen tror jeg faktisk folk driver å ser på prinesse-bryllup, -og syns de har valgt en elendig dag.....vi skal se hva som trekker folk etc. og jeg tror altså ikke det er den smarteste dagen å drive med den slags markedsundersøkelser, - men "gutta" på jobben ler av meg, og tror jeg spøker......hva med dere? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    9

  • SierDuDet

    4

  • Zirine

    3

  • mcdoo

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest naninananananoonoo

Dessverre tror jeg du har rett.. synes ikke de fortjener denne oppmerksomheten, jeg. Men folk er jo opptatt av brød og sirkus... så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ikke sett det. jeg visste ikke at det var på fredag en gang jeg...

Ok! - da er du i målgruppen til å komme i butikken du da! *s* Interessert i byggevarer? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... når på fredagen skal det bryllupet være?

Nei, jeg er enig med deg flisa. Jeg tror det er en rimelig stor sannsynlighet for at de får et skjevt testgrunnlag om de legger det til denne dagen. Menn gir vel stort sett faen, men jeg tror det er mange kvinner som kommer til å se bryllupet. Jeg hadde iallefall hvis jeg hadde kunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok! - da er du i målgruppen til å komme i butikken du da! *s* Interessert i byggevarer? hehe

nai... hehe... trenger ikke det tror jeg. :) men jeg hadde komt hvis ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre tror jeg du har rett.. synes ikke de fortjener denne oppmerksomheten, jeg. Men folk er jo opptatt av brød og sirkus... så...

Klart jeg har rett! :-) Folk KJØPER jo faktisk Se og Hør også vet du! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... når på fredagen skal det bryllupet være?

Nei, jeg er enig med deg flisa. Jeg tror det er en rimelig stor sannsynlighet for at de får et skjevt testgrunnlag om de legger det til denne dagen. Menn gir vel stort sett faen, men jeg tror det er mange kvinner som kommer til å se bryllupet. Jeg hadde iallefall hvis jeg hadde kunnet.

jepp, og det er KVINNER rundt 30-40 år som er målgruppen i dette tilfellet, - altså vår NYE målgruppe, fordi det vi handler med som regel kjøpes av MENN på 50-60.....sukk, -dette blir SÅ feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest naninananananoonoo

Klart jeg har rett! :-) Folk KJØPER jo faktisk Se og Hør også vet du! *s*

Ja det er rart med.. For min egen del kjøper jeg S&H _kun_ pga. programoversikten!!! Helt klart!!! *nikker energisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, og det er KVINNER rundt 30-40 år som er målgruppen i dette tilfellet, - altså vår NYE målgruppe, fordi det vi handler med som regel kjøpes av MENN på 50-60.....sukk, -dette blir SÅ feil!

ah... jeg kunne dessverre ikke vært med uansett da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, og det er KVINNER rundt 30-40 år som er målgruppen i dette tilfellet, - altså vår NYE målgruppe, fordi det vi handler med som regel kjøpes av MENN på 50-60.....sukk, -dette blir SÅ feil!

Stram opp gutta, for dette har dem tydeligvis ikke peiling på. De skal ikke undervurdere et prinsessebryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer garantert til å følge med litt ja. Må jo liksom ha det med seg da. :-)

Ja, man må jo det :)

Jeg må nøye med med reprisen, men dog ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal klistre meg til tv'n. Om ikke annet for å se etter kjentfolk i gatene:) synes det er koslig med kongelig bryllup, og deter jo ikke sikkert jeg lever når neste generasjon kongefamilie gifter seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :-(

Klokka fire fredag, sitter jeg på eksamen...heeelt til klokka fem! Også jeg som har _drømt_ om prinsessbryllup siden jeg var 4! Ingen tvil - verden er urettferdig!

Men reprisene skal jeg ha med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...