Gå til innhold

FU; skal dere se bryllupet til fredagen? :-)


flisa

Anbefalte innlegg

Gjest Rettesnor

Jeg hører stadig noen si "til fredag" når de mener noe som skal skje bare den dagen (dvs PÅ fredag).

"Bryllupet til fredagen" høres ut som bryllupet begynte i dag og varer til fredag.

Jeg skal naturligvis se bryllupet på TV på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    9

  • SierDuDet

    4

  • Zirine

    3

  • mcdoo

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg hører stadig noen si "til fredag" når de mener noe som skal skje bare den dagen (dvs PÅ fredag).

"Bryllupet til fredagen" høres ut som bryllupet begynte i dag og varer til fredag.

Jeg skal naturligvis se bryllupet på TV på fredag.

Nei, det høres ut som det er fredagen som skal gifte seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører stadig noen si "til fredag" når de mener noe som skal skje bare den dagen (dvs PÅ fredag).

"Bryllupet til fredagen" høres ut som bryllupet begynte i dag og varer til fredag.

Jeg skal naturligvis se bryllupet på TV på fredag.

Enig med deg at jeg sier PÅ når man sier fredag - men jeg sier fredagen, så da sier jeg TIL, egentlig sier jeg akkurat det som passer meg din forbanna drittsekk der du sitter og skal være så mye bedre ennalleandre men å stå fram med et skikkelig nick det tør du faen ikke ditt rævskæl! :-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg at jeg sier PÅ når man sier fredag - men jeg sier fredagen, så da sier jeg TIL, egentlig sier jeg akkurat det som passer meg din forbanna drittsekk der du sitter og skal være så mye bedre ennalleandre men å stå fram med et skikkelig nick det tør du faen ikke ditt rævskæl! :-)

mvh

såsåsådah

bryllup til fredag er et godt og langt bryllup, slik folk hadde det før i tiden. For meg tror jeg det ville holdt med en dag, kanskje litt kaffeslaberas dagen etter. :-))

hvm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lex Lea

Jeg tror du har rett i dine antakelser, flisa! Det der blir jo omtrent Se & Hør i realtime det! :o)

Joa, jeg skal se det jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bort i hele helgen, helt uten tv, men ikke faen om jeg hadde brukt tiden min til å sitte å se bryllup på tv.

Da hadde det til og med vært bedre å sitte her og gi folk sex råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bort i hele helgen, helt uten tv, men ikke faen om jeg hadde brukt tiden min til å sitte å se bryllup på tv.

Da hadde det til og med vært bedre å sitte her og gi folk sex råd.

Men du er da heller ikke i den målgruppen som vi skal ha Markedsundersøkelse av! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du er da heller ikke i den målgruppen som vi skal ha Markedsundersøkelse av! *s*

Takk gud for at jeg ikke er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, - ja men du har sikkert en sånn i lomma :-)

Tja... jeg aner ikke hva du snakker om, men hvis du sier det - så har jeg sikkert det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... jeg aner ikke hva du snakker om, men hvis du sier det - så har jeg sikkert det :)

Det har du! :-)

*klapper overbærende på stumpen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Kommer til å se bruddstykker av det. Kunne jo stikke til sentrum og beskue paret :o)

Nei, det orker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å se bruddstykker av det. Kunne jo stikke til sentrum og beskue paret :o)

Nei, det orker jeg ikke.

Dukan vel rusle en tur? *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...