Gå til innhold

Melodi Grand Prix


Gjest Lex Lea

Anbefalte innlegg

Gjest Lex Lea

Har det vært MGP i år?? Jeg har ikke fulgt med, så jeg er jammen ikke sikker. Kan noen plis oppdatere meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest naninananananoonoo

Nei heldigvis ble Norge sparket ut av det gode selskap i fjor. Så i år slipper vi heldigvis de lange MGP-trådene! :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel snart nå tror jeg??? mente jeg så et sånt klipp på tv i går. men Norge er jo ikke med da - vi kom ikke over "sperregrensa" - men kanskje vi kunne stilt med en låt sunget av Lars Sponheim, for han driter jo fullt i sånne grenser! :)

nei, nå var jeg snartenkt! :-))

Hvordan skal vi komme MED i GP igjen tro????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei heldigvis ble Norge sparket ut av det gode selskap i fjor. Så i år slipper vi heldigvis de lange MGP-trådene! :-)))

hehe, hvilke tråder vil du ha? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lex Lea

Det er vel snart nå tror jeg??? mente jeg så et sånt klipp på tv i går. men Norge er jo ikke med da - vi kom ikke over "sperregrensa" - men kanskje vi kunne stilt med en låt sunget av Lars Sponheim, for han driter jo fullt i sånne grenser! :)

nei, nå var jeg snartenkt! :-))

Hvordan skal vi komme MED i GP igjen tro????

Flisa, husker du hvilken låt Norge deltok med i fjor også, kanskje? *senil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest naninananananoonoo

Flisa, husker du hvilken låt Norge deltok med i fjor også, kanskje? *senil*

Husker vaffal det var Halvor Lægreid som sang. Du vet: stuttklompen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel ikke vært enda. Men selv om Norge ikke er med skal det visst vises på NRK. Mener jeg leste det et eller annet sted i hvert fall.

Men datoen husker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrkasomkjennereinkjendis

Husker vaffal det var Halvor Lægreid som sang. Du vet: stuttklompen...

Han kjenner eg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest naninananananoonoo

Han kjenner eg!

Wow!! Kan jeg få si at jeg kjenner deg? At jeg kjenner en som kjenner en kjendis? Blir sikkert hot i miljøet her da..! ;-)

Og hvem vet: kanskje det er meg som er Halvor.. ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Wow!! Kan jeg få si at jeg kjenner deg? At jeg kjenner en som kjenner en kjendis? Blir sikkert hot i miljøet her da..! ;-)

Og hvem vet: kanskje det er meg som er Halvor.. ;-)))

Eg må få lov til å tenke litt på det om du kan få seie at du kjenner meg. Det er så mange som er ute etter meg, veit du, sidan eg kjenner ein kjendis. Det kan bli litt slitsamt.

Men eg kan ha deg på lista, ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...