bodilb Skrevet 21. mai 2002 Skrevet 21. mai 2002 Hei. Den kjekke knappen har falt bort fra oppgavelinja, hvordan er det jeg finner den frem igjen? Noen som vet :-) 0 Siter
double Skrevet 21. mai 2002 Skrevet 21. mai 2002 Tja, jeg vet ikke om noen superenkel metode akkurat, men dette funke ihvertfall: Høyreklikk på skrivebordet og velg New.. > Shortcut. Brows deg frem til Skrivebordsmappa og velg den. Etterpå høyreklikker du på den nye snarveien (som er en mappe) og velger å skifte Icon. Til slutt drar du den bare ned der du vil ha den med høyre museknapp og velger Move here. 0 Siter
double Skrevet 21. mai 2002 Skrevet 21. mai 2002 Du må selvsagt gå inn i mappa Skrivebord og høyreklikke på Vis skrivebord-iconet... så drar du det ned på linja med høyre musetast og velger Lag snarvei :-) 0 Siter
bodilb Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Skrevet 21. mai 2002 Tja, jeg vet ikke om noen superenkel metode akkurat, men dette funke ihvertfall: Høyreklikk på skrivebordet og velg New.. > Shortcut. Brows deg frem til Skrivebordsmappa og velg den. Etterpå høyreklikker du på den nye snarveien (som er en mappe) og velger å skifte Icon. Til slutt drar du den bare ned der du vil ha den med høyre museknapp og velger Move here. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.