Gå til innhold

Temptation Island - siste episode.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Oi, hvor har jeg havnet!? Var dette virkelig meg som skrev dette?

Kanskje jeg må få webmaster til å slette innlegget......!

Hufsj!!

Eh.

Hm.

Jeg er også blant dem som har vært STERK motstander av programmet, men så siste episode i går. Er forsåvidt enig med deg, BB, i at det handler om kjærlighet. Jommen var det rørende å se parene som hadde klart dette. Likte spesielt hvordan Geir og Sara sa til hverandre at "fikk du følelser for noen andre?" - hvorpå den andre ropte "Nei, enn du?"...Et jublende "nei! Det var rørende - og nå er de gift! :-)

Men jeg lurer på om jeg har gått glipp av noe...Var det BARE Lennart som hadde vært utro? Alle andre klarte det?

for en slask...

......de danske paret, Lennart og Thea? Jeg fikk med meg første halvdel før pausen av programmet. Men etter nyhetene glemte jeg å se videre !

Han hadde vært dønn utro, den slasken, det så vi jo gjennom nettingdøren den sene kvelden, der de lå på gulvet ! Hvordan tok Thea det ? Ble det slutt på flekken mellom dem ? For han innrømmet det vel ?

Annonse

Gjest tøffen

......de danske paret, Lennart og Thea? Jeg fikk med meg første halvdel før pausen av programmet. Men etter nyhetene glemte jeg å se videre !

Han hadde vært dønn utro, den slasken, det så vi jo gjennom nettingdøren den sene kvelden, der de lå på gulvet ! Hvordan tok Thea det ? Ble det slutt på flekken mellom dem ? For han innrømmet det vel ?

Av alle ting, så gikk Lennart og Thea av gårde - hånd i hånd!!! Tror jommen ikke Thea helt skjønte, der og da, hva Lennart har bedrevet tiden med...

Nå derimot tror jeg nok hun er gla for at hun er kvitt ham.

De andre parene gikk det jo bra med.

:-)

Han innrømmet ikke at han hadde vært utro nei, men sa at han hadde blitt tiltrukket av ei av jentene. Sa til Thea at de måtte bruke tid på å snakke sammen.. Og så gikk de derfra hånd i hånd.. Drittsekk hele fyren! Men neste uke blir det vist åssen det gikk videre for alle fire parene, så det blir spennende å se da. Jeg har hørt at hun Thea trengte krisepsykiatri etterpå så..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...