Gå til innhold

hvor mange nick har du?

Anbefalte innlegg

Gjest nickomat
Skrevet

To faste, 6-8 som jeg bruker av og til + mange "engangs" - alt etter humør og hvilket forum jeg er på.

Fortsetter under...

Skrevet

Ett nick. Alt annet er pinglete.

Vi sitter trossalt bak en skjerm og jeg gir da f... i om folk her vet om mitt nicks hemorideanfall, urinveisinfeksjoner, pms, rimme-fetish, samt alle andre sexuelle legninger og avvik.

Gjest malun
Skrevet

Jeg har bare ett, og det er malun.

Men jeg har kalt meg "anonym for anledningen" eller lignende et par ganger, dersom jeg har spurt om eller svart på noe som er for pinlig eller avslørende. Det skal imidlertid mye til.

Gjest nickolina
Skrevet

Uff, veldig mange..

En voksen og seriøs, med mann og barn (som er den jeg egentlig er), og to ( en av hvert kjønn) unge, single og kule typer.

Pluss mange andre etter anledning.

Tre av nickene er faste gjengangere, mens de andre er mer sporadiske. Har det mye moro bak skjermen innimellom..

Skrevet

Uff, veldig mange..

En voksen og seriøs, med mann og barn (som er den jeg egentlig er), og to ( en av hvert kjønn) unge, single og kule typer.

Pluss mange andre etter anledning.

Tre av nickene er faste gjengangere, mens de andre er mer sporadiske. Har det mye moro bak skjermen innimellom..

Bruker bare kie fast, men har tatt i bruk enkelte mer anonyme "for anledningen".

Det begynner faktisk å bli en stund siden nå...

Annonse

Skrevet

Kun ett, bruker kun mrxx. Jeg skjønner de som ønsker å være anonym når de spør om personlige ting. Men jeg skjønner ikke feigheten av å være anonym når enn skal kritisere andre.

Singularity
Skrevet

Et som jeg bruker til daglig, men en god del brukernavn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...