Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sevenup

det er sikkert meningen at dette skal være på gøy. I mitt utdrikningslag fikk jeg gaver som var knyttet til forskjellige hendelser. Gavene kostet sikkert ikke mer enn ca. 20-30 kroner.

Det var kjempegøy å åpne, så måtte jeg gjette hvem det var fra og hvilken historie den var knyttet til.

F.eks fikk jeg en pakke med tyggisen jeg og ei venninne ALLTID tygde på gjennom 80-tallet :-)

Gjest Pricilla

På kondomeriet får man kjøpt "sommerfugl-truse".. eller truse og truse.. Det er egentlig en sommerfugl forann og fransk åpning (bare strikk) og en liten trekant bak.

Den er faktisk kjempefin! Og hun kommer garantert til å bruke den.. : ) Og mannen hennes blir sikkert også fornøyd. Den er ikke frekk, men pen og ren i lyse farger.. (gjennomsiktig hvitt med noe pynt).

Koster 80,- kr. da, men den er verdt det! Min er utslitt! ; )

Det er i hvert fall noe hun kan bruke (på bryllupsnatten?), og noe som begge kommer til å sette pris på i soverommet..

Gjest klemme på og gjette

Ofte skal bruden gjette hvem gaven er fra, og bruden og giveren skal sammen fortelle (og mimre) over historien som ligger bak gaven (enten en spesiell historie, eller en periode i livet man har felles med akkurat denne venninnen).

Noen ganger er "leken" slik at man skal klemme og gjette hva som er pakket inn.

Spør forloveren (som arrangerer utdrikningslaget) hva gaven skal "brukes" til).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...