Gå til innhold

Borlange skal jeg reise dit tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo skal på noe flygreier i Borlange, han vil at jeg skal være med men jeg er usikker. Vi har barnevakt men jeg er ikke noe gira på fly og flyshow og slike ting. Hva er det å gjøre i Borlange for meg da? Noen som kan fortelle meg det?

Veldig usikker på om jeg skal reise, hadde vært godt uten en helg med ungene da men....

Skrevet

Ta en kjærlighetsweekend i Borlange. Det har du fortjent.

Skrevet

Ta en kjærlighetsweekend i Borlange. Det har du fortjent.

Hadde det blitt noe kjærlighetshelg da:o) Men han blir vel opptatt med de derre flygreiene sine. Derfor jeg er litt usikker*s*

Vet du noe om Borlange?

Skrevet

Ja, dit skal du reise.

Vet du noe om Borlange, er det noe å gjøre der for meg alene?

Skrevet

Hadde det blitt noe kjærlighetshelg da:o) Men han blir vel opptatt med de derre flygreiene sine. Derfor jeg er litt usikker*s*

Vet du noe om Borlange?

Nei, dessverre. Uansett ville jeg ha benyttet meg av andledningen til å få litt fri fra kjas og mas.

Skrevet

Nei, dessverre. Uansett ville jeg ha benyttet meg av andledningen til å få litt fri fra kjas og mas.

Ja er litt enig med deg. Kjøpe meg en bok, kose meg på hotellrommet. Hadde jo vært litt kjekt da*s*

Skrevet

Vet du noe om Borlange, er det noe å gjøre der for meg alene?

Aner ikke. Men du trenger en helg uten barn.

Skrevet

Aner ikke. Men du trenger en helg uten barn.

Ja det hadde vært skikkelig herlig. Jeg har nå sagt at jeg blir med.

Skrevet

Ja er litt enig med deg. Kjøpe meg en bok, kose meg på hotellrommet. Hadde jo vært litt kjekt da*s*

Ja, nettopp.

Skrevet

Borlänge er et høl.

Er det? Jeg aner ikke, for jeg har aldri vært der.

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Jeg vet ikke hvor det ligger, men hvis det er en litt større by i nærheten kan du jo ta en tur dit? Eller søk på nettet etter turistinformasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...