Gjest HvemSaDet Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Nå er jeg hjemme igjen! Det tok sin tid. Og det har vært et helvete. For å gjøre en kort historie lang: Det begynte med at jeg måtte stille opp for kompisen min. Han jobber med bagasjen på Gardermoen. Stappe kofferter og sånt inn i flyene. Og fylle fly med laksekasser og sånn. Og hvem tror dere ble sendt inn i jernfuggern for å stable laks til taket? Joda. Undertegnede. Uvant med kroppslig arbeid som jeg er, så måtte jeg .. eh.. ta en ørliten pause når vi hadde lastet inn i enn sånn jævla 747. Og dessverre har jeg en egen evne til å sove i de fleste situasjoner. Så også nå. Gjett om det var mange store øyne å se da jeg dukket opp et halvt døgn senere... i Peking!! Vet dere; politiet der nede går med pistoler! Og hva skulle en stakkar gjøre? Uten pass og papirer? Måtte jo bare ta beina på nakken og legge til flekkings. Nå skal jeg ikke gå så mye inn på detaljer her, men måtte klatre over en mur da, etter ca. 14 dager. Høy som faen. Prøvde først å gå rundt, men den ville liksom ikke ta slutt. Har hatt plenty arbeid han som har lagd den!! Nåvel. Kom meg omsider over. Fy flate det er store avstander der nede. Når jeg kom til india var jeg så sulten at jeg kunne spist en hel ku alene!!! Jeg sa det til han bak disken på den første kafeen jeg kom til, og jeg er overbevist om at fyren var gal!!! Kom over disken etter meg og ropte noe styggjævlig!! Så når jeg kom til Pakistan så var jeg iallefall sulten. Med stor S!! Og torte faen meg ikke ta samme stuntet en gang til. Så jeg tenkte jeg skulle prøve å få tak i noe mel. Så jeg kunne bake meg et brød eller noe sånt. Nå er ikke engelskkunnskapene SÅ gode, så jeg spurte på det første markedet etter "white powder". Og samme helvete igjen! Takke meg til gærningene på Grønland, men der nede altså!! Spik spenna gærne. Fikk rappa meg en sykkel og tok kjappeste vei over til Tyrkia. På tur over fjellet der så fant jeg en gammel båt som jeg lagde bål av. Skal ikke kimse av kulda i høyden!! Men stakkars han som har dratt den båten til fjells. Kan ikke ha vært helt på nett, det fantes jo ikke vann i nærheten. Varmet gjorde den iallefall. Når jeg kom ned av fjellet sa jeg det til de første jeg møtte. At det hadde vært kaldt. Og at jeg fant en gammel båt å lage bål av. Og skulle du sett på helvete, samme dritten igjen. Så nå er jeg hjemme igjen. Og kom ikke til meg og snakk om å dra på ferie til østen. De er spik spenna gærne der!!!! Og jeg HATER sushi!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54823-n%C3%A5-er-jeg-sliten-alts%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 *lol* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54823-n%C3%A5-er-jeg-sliten-alts%C3%A5/#findComment-224447 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.