birdie Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 - men slikt blir i alle fall undertegnede svett av å lese: http://www.aftenposten.no/kul_und/article.jhtml?articleID=335325 Med ærefrykt, 0 Siter
SierDuDet Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Hehe... lurer på om moren får noen straff for å ha gjort dette... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Hehe... lurer på om moren får noen straff for å ha gjort dette... Neida! Ho der _MÅ_ jo ha vært sinnsjuk i gjerningsøyeblikket, sikkert før og etter også.... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Neida! Ho der _MÅ_ jo ha vært sinnsjuk i gjerningsøyeblikket, sikkert før og etter også.... Ja, dessuten er det vel lite poeng i å gjøre dama erstatningspliktig 0 Siter
birdie Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Skrevet 22. mai 2002 Ja, dessuten er det vel lite poeng i å gjøre dama erstatningspliktig Hehe.. plutselig syntes ikke regningsbunken min så ille allikevel..! Alltid godt med noen som klarer å sette ting i perspektiv. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Hehe.. plutselig syntes ikke regningsbunken min så ille allikevel..! Alltid godt med noen som klarer å sette ting i perspektiv. Jeg tenkte nettopp på det samme.. Hehe, sånn tenker jeg alltid når jeg ser folk i ekstreme pengeknipe 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Ja, dessuten er det vel lite poeng i å gjøre dama erstatningspliktig Tja..Skal vi se..."kunsttyven" var 31 år og om vi antar mora var 20 år eldre og lever i 30 år til... Da ville det bli sånn ca. 400 millioner norske kroner pr år å betale tilbake, pluss renter, bot o.l. Nei du har nok rett, det blir neppe aktuellt ! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.