Gå til innhold

En utrolig oppdatering fra meg


Margreth

Anbefalte innlegg

Hei på dere alle sammen!

Her kommer en helt utrolig uvirkelig oppdatering fra meg. Jeg er gravid og vi har klart det selv etter nesten 12 års samliv...Jeg er nå 8+2 uker på vei, så enda er det jo tidlig...Men håpet om at den lille ivf gutten vår skal få et søsken ved nyttårsskifte kan ingen ta fra oss!

Jeg har hatt noen små (mini) blødningsspor i utflod, så i dag har jeg vært på ul. Jeg trodde egentlig at dette var over jeg, men allt så helt normalt ut. Jeg er veldig lettet, men samtidig litt usikker på blødningen. Legen så at den kom fra livmorhalsen, men kunne ikke forklare årsak mv noe nærmere. Noen som har vært bort dette?

Fastlegen min som er helt fantastisk, ville sykemelde meg noen uker framover! Så jeg føler at jeg blir tatt godt vare på.

Å som jeg skulle ønske at alle her inn kom etter med blåmeldinger!!! Lykke til alle rugere, stikkere, sprayere og alle dere som venter!

Jeg føler fortsatt at jeg hører hjemme her, så dere blir neppe helt kvitt meg....

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig fantastisk! Hvor gammel er IVF-gutten din nå da? Han blir nok veldig glad for å få et søsken han også, tenker jeg!

Nyt sykmeldingen. Den er vel fortjent. Og utrolig nok klarer de seg uten oss av og til på jobb :-)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juli1

For en fantastisk gladmelding!!! Det må være en utrolig følelse, spesielt med tanke på det avbrutte forsøket ditt tidligere i vinter.

Jeg sliter også med blødninger, har fortsatt brun utflod. Som hos deg, kunne legen se at blødningen kommer fra livmorhalsen, og kunne se en liten blødning i livmoren. Det er en vond og litt usikker tid, klump i halsen hele tiden. Men et lite hjerte slo på ul på onsdag, og vi satser alt på at det skal det fortsette med å gjøre!! Hos deg også!!!

Gratulerer så mye!!

Stor klem fra Ola 32 og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en hyggelig overraskelse, tenk at dere skulle klare det helt på egenhånd, det er jo helt fantastisk.

Lykke til videre i svangerskapet, det går nok bra skal du se.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HURRA for Margreth :-))))

Gratulerer, det er helt fantastisk!!! Send oss andre litt blå vibber da??

Sender deg en stor klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Det var jammen hyggelig!

Blødninger fra livmorhalsen er veldig vanlig og blir sett på som ufarlig. Det er i hvert fall det jeg har fått høre når jeg har oppsøkt lege pga blødninger. Så dette går nok bra!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en UTROLIG melding å lese :-))

Skjønner godt at du synes det er uvirkelig - dette beviser ihvertfall alle utsagn om at man ALDRI må gi opp håpet !!!

Krysser fngre og tær for at alt forløper seg som det skal og din lille ivf-prins får seg søsken om noen måneder :-))

Grattis-klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo helt fantastisk - og jeg håper virkelig at du ikke forlater forumet, selv om du er i særdeles lykkelig omstendigheter.

Sa legen noe om hvorfor det skjer sånn helt av seg selv ? Det gir håp , det må jeg si.

Så vær ubegrenset snill mot selv i tiden fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom du ut av "skapet" jo, Margreth!!!!!!!!!! Håper du nå kan slippe gleden løs og kose deg med den voksende magen! Krysser alle fingre og tær for at dette skal gå bra! Nyt sykemeldingen din, det er viktig å ta det med ro når du har litt småblødninger. Min venninne blødde fra livmorhalsen i flere uker, var mye sykemeldt i svangerskapet, men det gikk bra.

Stooor (litt misunnelig) klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig fantastisk! Hvor gammel er IVF-gutten din nå da? Han blir nok veldig glad for å få et søsken han også, tenker jeg!

Nyt sykmeldingen. Den er vel fortjent. Og utrolig nok klarer de seg uten oss av og til på jobb :-)

Hilsen

Gutten vår blir 3 år i oktober, så vi synes det er akkurat passe alder å få et søsken! Og siden jeg akkurat er fylt 37 år, så har vi jo ikke årene foran oss heller...

Jeg ser at du ruger på "naturlig syklus" egg..håper det fester seg og at det blir to blå på deg også. Jeg ønsker deg all mulig lykke til.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk gladmelding!!! Det må være en utrolig følelse, spesielt med tanke på det avbrutte forsøket ditt tidligere i vinter.

Jeg sliter også med blødninger, har fortsatt brun utflod. Som hos deg, kunne legen se at blødningen kommer fra livmorhalsen, og kunne se en liten blødning i livmoren. Det er en vond og litt usikker tid, klump i halsen hele tiden. Men et lite hjerte slo på ul på onsdag, og vi satser alt på at det skal det fortsette med å gjøre!! Hos deg også!!!

Gratulerer så mye!!

Stor klem fra Ola 32 og

Hei juli1.

Jeg krysser allt for oss begge jeg...

Jeg var hos legen min i dag også og han sa at det var helt vanlig med blødninger tidlig i svangerskapet. Noen ganger kan det varsle abort, men som oftest går det bra. Og vi har jo begge sett at det er hjerteaktivitet, så da er sjansen stor for at det går bra!

Jeg har blitt veldig beroliget jeg nå egentlig...

Lykke til juli1 og Ola32!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Det var jammen hyggelig!

Blødninger fra livmorhalsen er veldig vanlig og blir sett på som ufarlig. Det er i hvert fall det jeg har fått høre når jeg har oppsøkt lege pga blødninger. Så dette går nok bra!

Hilsen

Hei Sofie.

Du klarte å berolige meg veldig der...I dag ble jeg ytterligere beroliget av legen...Og jeg har også fått andre beroligende innlegg...

Tusen takk!

Lykke til videre med svangerskapet du også!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en hyggelig overraskelse, tenk at dere skulle klare det helt på egenhånd, det er jo helt fantastisk.

Lykke til videre i svangerskapet, det går nok bra skal du se.

Klem fra

Lykke til videre du også, du er vel snart passert uke 12 du?

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo helt fantastisk - og jeg håper virkelig at du ikke forlater forumet, selv om du er i særdeles lykkelig omstendigheter.

Sa legen noe om hvorfor det skjer sånn helt av seg selv ? Det gir håp , det må jeg si.

Så vær ubegrenset snill mot selv i tiden fremover.

Takk skal du ha kummin.

Legene har jo aldri sakt at det var helt umulig at vi skulle klare det selv. Jeg har jo pco, så i perioder har jeg hatt sjeldne eller dårlige eggløsninger....Men dette måtte være en som satt da tydeligvis. Naturen er lunefull....Jeg tror det er få som helt kan avskrive spontan graviditet...Men det er klart vi har vært veldig heldige.

Håper det ordner seg for dere også, er det bestemt noe?

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom du ut av "skapet" jo, Margreth!!!!!!!!!! Håper du nå kan slippe gleden løs og kose deg med den voksende magen! Krysser alle fingre og tær for at dette skal gå bra! Nyt sykemeldingen din, det er viktig å ta det med ro når du har litt småblødninger. Min venninne blødde fra livmorhalsen i flere uker, var mye sykemeldt i svangerskapet, men det gikk bra.

Stooor (litt misunnelig) klem fra

Jeg følte det var litt tryggere nå da vet du etter ultralyden....

Håper det ordner seg med søsken hos dere også...

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner og gode ønsker!

Jeg håper det ordner seg for dere alle sammen!

Stor klem til alle fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...