Gå til innhold

En utrolig oppdatering fra meg


Margreth

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye, Margreth!

Jeg hører vel heller ikke hjemme her, men har gjort det en gang i tiden. Og gammel vane er vond å vende...:-)

Selv er jeg mamma til en IVF-gutt på to og et halvt år, og ei madrass-metode jente på ti og en halv måned. Også vi prøvde i mange år, tok oss åtte år før storebror ble lagd.

Verden er fantastisk, og undere kan skje. Heldige er vi som får oppleve dem :-)

Lykke til fremover, og trenger du en morsom fødselsannonse, har jeg en på lur ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Margreth, dette var vidunderlige nyheter!

Håper alt går bra med deg og magen og resten av familien :-)

Lykke til!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 15 (14+3).

Hei igjen exet!

Ja, da har tida gått litt for fort for meg igjen....

Akkurat nå står tida imidlertid stille for min del, venter på 12 ukers grensa....tida står gjerne stille for deg også...nærmer seg tradisjonell ultralyd kanskje....

Lykke til i alle fall!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Margreth!

Jeg hører vel heller ikke hjemme her, men har gjort det en gang i tiden. Og gammel vane er vond å vende...:-)

Selv er jeg mamma til en IVF-gutt på to og et halvt år, og ei madrass-metode jente på ti og en halv måned. Også vi prøvde i mange år, tok oss åtte år før storebror ble lagd.

Verden er fantastisk, og undere kan skje. Heldige er vi som får oppleve dem :-)

Lykke til fremover, og trenger du en morsom fødselsannonse, har jeg en på lur ;-)

Hei mettewa.

Tusen takk for gratulasjonen.

Ja, vi er heldige vi som får oppleve disse underne...Hvilken diagnose har dere? Jeg har pco og allt er ok med mannen min.

Ja, jeg tar gjerne tips til fødselsannonse!

Lykke til med dine små barn, ser at guttene våre er omtrent like gamle. Min blir 3 år i slutten av oktober.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Margreth, dette var vidunderlige nyheter!

Håper alt går bra med deg og magen og resten av familien :-)

Lykke til!

Klem fra

Hei cizz.

Takk for gratulasjonen.

Lenge siden jeg har hørt fra deg...Hvordan går det?

Med oss går det bare bra akkurat nå...koooser oss vi, men vi venter på 12 uker...så tida står litt stille akkurat nå! Det skal bli godt å ta det helt med ro ei stund framover...

Alle lykkeønskninger til deg og mannen!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei mettewa.

Tusen takk for gratulasjonen.

Ja, vi er heldige vi som får oppleve disse underne...Hvilken diagnose har dere? Jeg har pco og allt er ok med mannen min.

Ja, jeg tar gjerne tips til fødselsannonse!

Lykke til med dine små barn, ser at guttene våre er omtrent like gamle. Min blir 3 år i slutten av oktober.

Klem

Hei igjen, Margreth.

Hos oss er det mannen min som har, ehh...hadde, dårlig sædkvalitet. Faktisk var den en periode så dårlig, at vi ikke en gang nådde grensen for å sende søknaden om IVF til Riksen. Det var før ICSI ble tillatt i Norge. Derfor tok det oss såpass mange år og komme inn til IVF-behandling.

Men heldigvis er ikke dette med sædkvalitet så fryktelig stabilt :-) For vår del tror jeg også vår livsstil hadde sitt å si. Vi levde en periode temmelig travelt, mannen min var gjerne borte i jobb annenhver uke, og levde da på usunn mat og andre usunne vaner.

Etter at vi fikk storebror Tobias, forandret veldig mye seg. Vi måtte legge om mye av livet vårt etter han, selvfølgelig, og fikk da en mye roligere tilværelse.

Gutta våre er nok temmelig jevngamle, Tobias blir tre år 2. desember. Født to uker over termin, så vi var nok like etter hverandre til behandling.

Når vi fikk Nora i sommer, havnet vi som "agurk"-nytt i lokalavisen.(Dårlig med nyheter midt på sommeren :-)) Linken har du her: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/artikkel?Dato=20010718&Kategori=NYHET&Lopenr=290056903&Ref=AR Du finner også fødselsannonsen vår nederst i artikkelen, forøvrig en annonse lagd av en DOL-er, nemlig laban.

Lykke til da, Margreth, det blir spennende å følge deg gjennom graviditeten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha kummin.

Legene har jo aldri sakt at det var helt umulig at vi skulle klare det selv. Jeg har jo pco, så i perioder har jeg hatt sjeldne eller dårlige eggløsninger....Men dette måtte være en som satt da tydeligvis. Naturen er lunefull....Jeg tror det er få som helt kan avskrive spontan graviditet...Men det er klart vi har vært veldig heldige.

Håper det ordner seg for dere også, er det bestemt noe?

Klem fra

Hei, jeg har ikke fått tilgang på DOL fra hjemmemaskinen min i helgen, så derfor har jeg ikke svart før.

Det er flott at mirakler finnes - og jeg håper jo stadig på de samme. Vi skal imidlertid inn til ICSI-behandling i høst, så det har roet meg litt ned det at vi har tatt en beslutning..

Kos deg videre så lenge.

.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, Margreth.

Hos oss er det mannen min som har, ehh...hadde, dårlig sædkvalitet. Faktisk var den en periode så dårlig, at vi ikke en gang nådde grensen for å sende søknaden om IVF til Riksen. Det var før ICSI ble tillatt i Norge. Derfor tok det oss såpass mange år og komme inn til IVF-behandling.

Men heldigvis er ikke dette med sædkvalitet så fryktelig stabilt :-) For vår del tror jeg også vår livsstil hadde sitt å si. Vi levde en periode temmelig travelt, mannen min var gjerne borte i jobb annenhver uke, og levde da på usunn mat og andre usunne vaner.

Etter at vi fikk storebror Tobias, forandret veldig mye seg. Vi måtte legge om mye av livet vårt etter han, selvfølgelig, og fikk da en mye roligere tilværelse.

Gutta våre er nok temmelig jevngamle, Tobias blir tre år 2. desember. Født to uker over termin, så vi var nok like etter hverandre til behandling.

Når vi fikk Nora i sommer, havnet vi som "agurk"-nytt i lokalavisen.(Dårlig med nyheter midt på sommeren :-)) Linken har du her: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/artikkel?Dato=20010718&Kategori=NYHET&Lopenr=290056903&Ref=AR Du finner også fødselsannonsen vår nederst i artikkelen, forøvrig en annonse lagd av en DOL-er, nemlig laban.

Lykke til da, Margreth, det blir spennende å følge deg gjennom graviditeten :-)

Takk for lenken. Det var en fin artikkel, med en morsom fødselsannonse.

Lykke til videre du også!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har ikke fått tilgang på DOL fra hjemmemaskinen min i helgen, så derfor har jeg ikke svart før.

Det er flott at mirakler finnes - og jeg håper jo stadig på de samme. Vi skal imidlertid inn til ICSI-behandling i høst, så det har roet meg litt ned det at vi har tatt en beslutning..

Kos deg videre så lenge.

.

Klem fra

Hei kummin.

Fint at dere skal i gang til høsten...satser på at det ordner seg. Ellers så kan du jo lese artikkelen om Mette og Jørn i innlegg fra mettewa til meg like over her. Det var vel dårlig sædkvalitet som var problemet deres også, var det ikke?

Så under skjer stadig vekk...

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...