Gå til innhold

Er det utakknemlig å...


Gjest Basseluska

Anbefalte innlegg

Gjest Basseluska

Er det utakknemlig for en person som drikkes ut, å være paddete store deler av utdrikningsdagen? Og komme dagen etter og kritisere og mene at en burde heller ha gjort sånn og sånn i stedet for slik vi gjorde? (hun er fornøyd med det vi fant på, men _må_ liksom komme med noe negativt).

Flere ting som jeg hadde forberedt til dagen hennes og som jeg gledet meg til å legge frem for henne, ble ikke satt pris på i det hele tatt. Bare et fnys og ferdig med det liksom.

Kjedelig å sitte igjen med en vond følelse etter å ha jobba ræva av seg med å stelle i stand et utdrikningslag.

Jeg vet at utdrikningslaget _ikke_ var for utfordrende og for "utdriti" for bruden, og jeg tror heller ikke hun syns det var for kjedelig. Men å komme med sure oppstøt, det klarte hun.

Frustrert hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Basseluska

Hun er nok bare en utakknemlig kjerring. Drit i henne.

Ja, da har jeg driti i henne! Hhhhng! Ah, godt!

Skjedd noe spennende siden sist da, Lionn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg driti i henne! Hhhhng! Ah, godt!

Skjedd noe spennende siden sist da, Lionn?

Frrrrryktelig mye.

Med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Basseluska

Frrrrryktelig mye.

Med deg da?

Ikke annet enn at jeg har gått inn i en dyp psykose. Kødda.

Nei, som du vet mistet jeg jo jobben. Og etter det har jeg koset meg hjemme. Har søkt på noen jobber, uten hell foreløpig. Men det ordner seg.

Som gubben og venner sier til meg: nyt det å kunne kose deg hjemme litt nå. Det er sommer, og det er kanskje siste sjansen du har i livet ditt til å drive dank en periode. Plutselig sitter en der med barn, lån og Faens oldemor. Da nytter det ikke å gå ledig vettu!

Så jeg prøver å kose meg nå da! :o)

Eneste aberet er at nå gidder jeg ikke stå opp så tidlig at jeg får sett Noddy om morgenen. Ofte har jeg ikke stått opp når reprisen går senere på formiddagen heller! Skjedd noe spennende i serien eller? Hørte han hadde fått en sur en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Basseluska

Hun er et utakknemlig beist. Vær glad at det ikke er du som skal gifte deg med henne.

Ja, fy for pokker! Men jeg skal være forlover, så jeg må være med på brudebildet. *Pføyy!* :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ja, fy for pokker! Men jeg skal være forlover, så jeg må være med på brudebildet. *Pføyy!* :o)

Sabotere bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke annet enn at jeg har gått inn i en dyp psykose. Kødda.

Nei, som du vet mistet jeg jo jobben. Og etter det har jeg koset meg hjemme. Har søkt på noen jobber, uten hell foreløpig. Men det ordner seg.

Som gubben og venner sier til meg: nyt det å kunne kose deg hjemme litt nå. Det er sommer, og det er kanskje siste sjansen du har i livet ditt til å drive dank en periode. Plutselig sitter en der med barn, lån og Faens oldemor. Da nytter det ikke å gå ledig vettu!

Så jeg prøver å kose meg nå da! :o)

Eneste aberet er at nå gidder jeg ikke stå opp så tidlig at jeg får sett Noddy om morgenen. Ofte har jeg ikke stått opp når reprisen går senere på formiddagen heller! Skjedd noe spennende i serien eller? Hørte han hadde fått en sur en...

For å være helt ærlig: Jeg har glemt hele Noddy. Når du ikke er her for å diskutere disse seriene med meg, går de meg faktisk hus forbi.

Noddy er en slager da. "Vil du ringe litt med bjella mi?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Basseluska

Sabotere bildet?

Ja dæven, der sa du noe! SKal geipe på alle bildene. Eller kanskje vise rumpa? Og jeg med _den_ kjempefine rumpa også da! Kommer jo til å danke ut bruden tvert!

Eller kanskje ligge med brudgommen på dassen eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det - men jeg har aldri sett poenget med utdrikkings-lag... Jeg vil IKKE ha noe slikt lag, ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, fy for pokker! Men jeg skal være forlover, så jeg må være med på brudebildet. *Pføyy!* :o)

Ja, da prøver du selvfølgelig å overstråle henne når det taes brudebilder. Det er vel en flott hevn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ja dæven, der sa du noe! SKal geipe på alle bildene. Eller kanskje vise rumpa? Og jeg med _den_ kjempefine rumpa også da! Kommer jo til å danke ut bruden tvert!

Eller kanskje ligge med brudgommen på dassen eller noe?

Det siste. Bare ikke glem knipsinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Basseluska

Hvis det verken var for utfordrende, utdritende eller kjedelig - hva var det hun kritiserte, da?

Tja, hun mente at deler av laget burde foregått i nabobyen, fordi der var det flere mennesker.

Og da vi ga henne en engangsgrill i klemmegave (det er en historie bak engangsgrillen som jeg ikke gidder ta her) og mente at hun skulle grille på den mens vi andre skulle få grille på gassgrillen, ble hun dritsur og kunne ikke skjønne vitsen med at hun skulle bruke eng. grillen når vi hadde gassgrill. Om ikke hun heller kunne få med seg eng. grillen hjem så hun kunne bruke den til noe nyttig senere.

Jeg hadde brent en CD med masse musikk fra vår "glanstid", og da kritiserte hun at det var et par sanger jeg hadde glemt.

Og sånne ting. + litt til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...