Gå til innhold

Er det utakknemlig å...


Gjest Basseluska

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Ikke glem å låne ut capsen din også.

Hun kan få låne sykkelcapsen. Hvis hun lover å ikke grise den til når hun puler brudgommen på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, hun mente at deler av laget burde foregått i nabobyen, fordi der var det flere mennesker.

Og da vi ga henne en engangsgrill i klemmegave (det er en historie bak engangsgrillen som jeg ikke gidder ta her) og mente at hun skulle grille på den mens vi andre skulle få grille på gassgrillen, ble hun dritsur og kunne ikke skjønne vitsen med at hun skulle bruke eng. grillen når vi hadde gassgrill. Om ikke hun heller kunne få med seg eng. grillen hjem så hun kunne bruke den til noe nyttig senere.

Jeg hadde brent en CD med masse musikk fra vår "glanstid", og da kritiserte hun at det var et par sanger jeg hadde glemt.

Og sånne ting. + litt til...

Æsj, hun høres ut som en skikkelig grinebiter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Basseluska

Ja, det er det - men jeg har aldri sett poenget med utdrikkings-lag... Jeg vil IKKE ha noe slikt lag, ihvertfall...

Nei, ikke jeg heller! Men hun ville ha, og det fikk hun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan få låne sykkelcapsen. Hvis hun lover å ikke grise den til når hun puler brudgommen på do.

Kanskje han heller skulle ronket i en sokk. Det ville jo vært krise om capsen din ble besudlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Kanskje han heller skulle ronket i en sokk. Det ville jo vært krise om capsen din ble besudlet.

*VRÆÆÆL*

Hun kan heller få høvdingens krokodillehatt.

*gjemmer capsen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Basseluska

Ja, da prøver du selvfølgelig å overstråle henne når det taes brudebilder. Det er vel en flott hevn?

Yeah beibe! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*VRÆÆÆL*

Hun kan heller få høvdingens krokodillehatt.

*gjemmer capsen*

Er det han som er han derre Crocodille Dun Dee?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Basseluska

*VRÆÆÆL*

Hun kan heller få høvdingens krokodillehatt.

*gjemmer capsen*

Slapp av! Har ikke tenkt å ha wetsex med capsen din heller da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ja, det er i boks :-)

Da gjenstår det bare å invitere oss selv til det bryllupet, og hevnen er fullkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da gjenstår det bare å invitere oss selv til det bryllupet, og hevnen er fullkommen.

Ja, da hadde det blitt livat :-) Da skulle jeg tatt den eneste stygge vitsen som jeg greier å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ja, da hadde det blitt livat :-) Da skulle jeg tatt den eneste stygge vitsen som jeg greier å huske.

Jeg har også en..he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Trist det endte sånn med laget ditt! Men jeg tror den kommende bruden er fornøyd alikev. Tanker som slår meg er at ofte velger vi gamle venner til forloveroppgaven . Disse kan ettermin mening av og til være for gamle på den måten at vi har fortsatt et vennskap , men basert på tiden som var. Felger du forlover fra lang tid tilbake kommer gruffet fra barn/ungdom opp i den nye settingen. Mange veninner har levd opp med janteloven som rettesnor for vennskaper. DA kritiserer man slik man alltid har gjort når en trenger spesiell oppmerksomhet. Man er vant til å stikke, Respekten for din innsats usynliggjøres av den kommende bruden. Snakk med henne om det, eller finn deg hyggeligere venninde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...