Seth Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Har kjøpt proteinpulver, sånn basic-greier. Det står at en vanlig porsjon er 30 gram pulver. Nå har jeg ikke vekt så jeg har pleier å putte ca 2 ss i 2,5 dl vann. Men merket at 2ss er altfor lite, ikke i nærheten av 30 g, når jeg "sammenlignet" for hånd med en stratos minibar til 20 gram. Er det noen som vet sånn ca hvor mange ss pulver som tilsvarer 30 gram?? Pulveret veier så og si ingenting, og jeg bruker _store_ spiseskjeer... Tusen takk for svar:-) Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 På Vege Fuel-boksen min står det at to måleskjeer utgjør 35 gram - og måleskjeen er minst tre spiseskjeer. For å måle opp 30 gram ville jeg derfor tatt 6 ss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 24. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2002 På Vege Fuel-boksen min står det at to måleskjeer utgjør 35 gram - og måleskjeen er minst tre spiseskjeer. For å måle opp 30 gram ville jeg derfor tatt 6 ss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PecMan Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Tja, kjem jo heilt an på kva type spiseskei. ei strøken ss skal inneholde 15ml. Eg har ei gram-nøyaktig vekt, og med den så treng eg ca. 2.5 skikkelig toppa ss for å få 30g pulver. Kor mange ml dette er har eg faktisk aldri sjekka... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjarne banan Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Kan anbefale å blande i 2-4dl skummamelk, kjempegodt. Da får du i deg ca 10 g skikkelige proteiner, og kan spare litt på pulveret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.