Gå til innhold

Ihne ei hurpe eller geni?


Moraki

Anbefalte innlegg

dem trenger jo absolutt de gutta for å kunne klare å vinne noen konkurranser... Sånn som det ser ut nå er det vel ikke fler igjen på sør-laget når de skal slåes sammen...

nei, tullete tulla burde nok dratt hjem i dag...

Ja helt enig. Jeg syntes så synd på han som måtte hjem i dag. Jeg var så forbanna på de jæ..a jentene. Jeg tror faktisk de taper med vilje bare for å få bort guttene.Eller?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Bertha

    8

  • Åsemor

    7

  • Knotten

    5

  • regva

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ja helt enig. Jeg syntes så synd på han som måtte hjem i dag. Jeg var så forbanna på de jæ..a jentene. Jeg tror faktisk de taper med vilje bare for å få bort guttene.Eller?

Mvh

jepp... jenter er teite! ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MonaXXVI

hehe... han minner om eksen min også... yæk!

(hva het eksen din? kanskje det er samme fyren... hehe...)

Og han minner meg om en jeg var forelska i et helt år på folkehøyskole.... Er det denne typen menn vi faller for først jenter, helt til vi har blitt brent og lærer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han minner meg om en jeg var forelska i et helt år på folkehøyskole.... Er det denne typen menn vi faller for først jenter, helt til vi har blitt brent og lærer??

tror det... forelskelse gjør blind vettu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt enig. Jeg syntes så synd på han som måtte hjem i dag. Jeg var så forbanna på de jæ..a jentene. Jeg tror faktisk de taper med vilje bare for å få bort guttene.Eller?

Mvh

Jeg tror alle har missforstått hva Robinson går ut på.

En verdig vinner av et slikt program,burde jo være den som klarer å leve som Robinson Crusoe.

Men noen av de deltagerne som er der i dag tror jo at det går ut på å være mest mulig utspekulert.Riktignok så vinner jo den som er mest utspekulert,men slik skulle det ikke ha vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det... forelskelse gjør blind vettu...

Verden er neimen ikke stor! Ikke bare er min ex også Åsamor sin, men han har jammen vært på folkehøyskole sammen med MonaXXVI også!! Og i tillegg er han tvillingbroren til Nils!!

:-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke akkurat min favoritt. Kvinnfolka rotta seg sammen, alle gutta på trynet ut, er det rart de taper? Bare sidrumpa og høyderedde sveklinger igjen.

Men Nils, han er verre! Han tåler jeg ikke oppsynet på!

Jeg blir så provosert!!!!!

Greit nok at Tulla kanskje ikke er en "Robinson",men skal hun bli hengt ut over alt nå da,kun fordi hun har høydeskrekk?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å tenkte mens de kappa hue av kalkunen "Jammen skulle det ikke vært Ihne du.."

Moro å se henne hoppe lystig rundt et par sekunder uten det tomme hue.

Ja jeg er enig i at hurpe blir for pent, men jeg gidder ikke strekke mine negative verbale sider så langt i dag.

Er du helt syk i hue!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alle har missforstått hva Robinson går ut på.

En verdig vinner av et slikt program,burde jo være den som klarer å leve som Robinson Crusoe.

Men noen av de deltagerne som er der i dag tror jo at det går ut på å være mest mulig utspekulert.Riktignok så vinner jo den som er mest utspekulert,men slik skulle det ikke ha vært.

Er så enig med deg... det burde ha vært en annen form for å finne ut hvem som burde bli sendt hjem... i fjor så gikk han jo ut stakkars, han som absolutt skulle vunnet... også vant klysa christer, som var utspekulert som bare det...

De burde forandre reglene på hjemsendelsesbestemmelsesmåten (fant ikkeno godt ord her...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er neimen ikke stor! Ikke bare er min ex også Åsamor sin, men han har jammen vært på folkehøyskole sammen med MonaXXVI også!! Og i tillegg er han tvillingbroren til Nils!!

:-O

hehehe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er neimen ikke stor! Ikke bare er min ex også Åsamor sin, men han har jammen vært på folkehøyskole sammen med MonaXXVI også!! Og i tillegg er han tvillingbroren til Nils!!

:-O

*ler* av Knotten, og forøvrig så gir Nils meg litt frysninger på ryggen, og ikke av det gode slaget. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så provosert!!!!!

Greit nok at Tulla kanskje ikke er en "Robinson",men skal hun bli hengt ut over alt nå da,kun fordi hun har høydeskrekk?!

Litt enig med deg, altså, selv om det egentlig bare betyr at jeg biter meg selv i røven :o)

Jeg la nemlig inn et innlegg om Ihne for noen uker siden. da var hun ubeskrivelig teit, synes jeg. Ihne, hvis du leser dette; Sånn går det når du ikke slipper Barry inn i teltet, vøttø!!!

Bortsett fra det, synes jeg det blir litt mye personhets omkring Robinson. De er helt vanlige Ola Dunker de som vi, ikke er de trent til å takle dette styret, heller. Tipper forresten Tulla føler seg bra teit som det er, jeg.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* av Knotten, og forøvrig så gir Nils meg litt frysninger på ryggen, og ikke av det gode slaget. ;o)

Javisst!! Frysninger får vi!!

Vi er mange som har en Nils til ex også!

:-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så enig med deg... det burde ha vært en annen form for å finne ut hvem som burde bli sendt hjem... i fjor så gikk han jo ut stakkars, han som absolutt skulle vunnet... også vant klysa christer, som var utspekulert som bare det...

De burde forandre reglene på hjemsendelsesbestemmelsesmåten (fant ikkeno godt ord her...)

*Smiler*

Det var et langt og fint ord!

;oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Smiler*

Det var et langt og fint ord!

;oD

Tror jeg må prøve å finne veien til senga nå jeg... hjernen fungerer ikke helt som den burde akkurat nå...

uff... opp klokka seks i morra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel en av de få som faktisk liker Ihne jeg da. jeg syns det virker fair at hun sier fra hvem hun liker og ikke liker.

Hvor smart det var at hun stemte på Eivind i dag kan jo diskuteres. Jeg tror nå at de ville trengt Eivind på laget.

men jeg ville også syns det var fælt om Tulla ble stemt ut pga at hun fikk angst ...

men, TV3 er nå smarte og klipper det til sånn som de vil da. De vil at Ihne skal være den nye "riksklysa"..

Som Ole sa i fjor "Hadde de villet få meg til å virke som en klyse så hadde de klart det". Så både Andreas og Eivind og de andre kunne nok også virket som klyser om det hele ble klippet til annerledes.

Heier på Truls, Andreas og Emil, jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så provosert!!!!!

Greit nok at Tulla kanskje ikke er en "Robinson",men skal hun bli hengt ut over alt nå da,kun fordi hun har høydeskrekk?!

Ikke meninga å henge henne ut, det var bare for å fremheve at de sitter igjen med de fysisk og tildels psykisk svakeste. Hva som trenges i de neste konkurransene vet vi ikke, det er ikke nødvendigvis fysiske egenskaper. Rent overlevelsesmessig må jeg si at jeg personlig ikke ville ønsket meg en plass på laget deres, det virker som de er best egnet til å ligge på stranda, ikke til å sanke mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel en av de få som faktisk liker Ihne jeg da. jeg syns det virker fair at hun sier fra hvem hun liker og ikke liker.

Hvor smart det var at hun stemte på Eivind i dag kan jo diskuteres. Jeg tror nå at de ville trengt Eivind på laget.

men jeg ville også syns det var fælt om Tulla ble stemt ut pga at hun fikk angst ...

men, TV3 er nå smarte og klipper det til sånn som de vil da. De vil at Ihne skal være den nye "riksklysa"..

Som Ole sa i fjor "Hadde de villet få meg til å virke som en klyse så hadde de klart det". Så både Andreas og Eivind og de andre kunne nok også virket som klyser om det hele ble klippet til annerledes.

Heier på Truls, Andreas og Emil, jeg :-)

Hvis de har angst,høydeskrekk, vannskrekk e.t.c. å sipper for at de ikke har nok mat så burde de ikke ha meldt seg på.Alle visste nok hva de gikk til når de meldte seg på.De så nok programmet i fjor. Så da får de bare sitte der å sippe over at de er sultne.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alle har missforstått hva Robinson går ut på.

En verdig vinner av et slikt program,burde jo være den som klarer å leve som Robinson Crusoe.

Men noen av de deltagerne som er der i dag tror jo at det går ut på å være mest mulig utspekulert.Riktignok så vinner jo den som er mest utspekulert,men slik skulle det ikke ha vært.

Hadde i grunnen ikke trodd at jeg skulle skrive noe under denne og lignende tråder, men....

Må innrømme at jeg ikke har sett et eneste program. Hverken i år eller i fjor.

Men....

Sett at du kjenner dine egne svakheter. Du ser en som er mye sterkere enn deg. Til å begynne med kan det være veldig lurt å ha ham på ditt lag, men viss du vet at du kan komme til å måtte kjempe mot ham senere, gjør du i grunnen lurt i å kvitte deg med ham først. Du rotter deg da sammen med dem du tror du kan klare og overvinne i en senere dyst.

Angrep er beste forsvar.... (mener noen)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...