Gå til innhold

Smugler du?


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Lillelurven

Jeg er så redd for å bli tatt i tollen, at jeg aldri tør ta med annet enn noen ekstra pakker tobakk.

Likevel, forbanner jeg meg selv hver gang jeg kommer hjem, for jeg blir aldri stoppa. Kunne hatt med masse deilig vin og ikke minst, billig røyk! Shit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He...he...Ikke JEG , men mannen min syns visstnok det er kjempespennede!

I fjor hadde han tatt med en "del" ekstra.

Jeg dritnervøs ristet febrilsk på tutteflaska i frontruta , 4 unger som skreik i baksetet ...nei tolleren ville bare ha oss bort fortest mulig : )

Puh...det samme blir det vel i år også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste jeg har tatt med er 6 kartonger sigaretter og 5-6 l sprit, men jeg tror ikke jeg hatt nerver til å ta med så mye nå lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Ja.

Velkommen hjem forresten! :-)

T|akk:-)

Så at Ingvar Ambjørnson også digga sykkling, tro om det har noe med inntak av div. forbudte utvinnger av legeplanter???

Du burde ta kontakt med han:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

T|akk:-)

Så at Ingvar Ambjørnson også digga sykkling, tro om det har noe med inntak av div. forbudte utvinnger av legeplanter???

Du burde ta kontakt med han:-)

Det ble jeg klar over for ei tid tilbake. Leste et intervju med Ambjørnsen og det var nesten rart hvor mye sært vi hadde til felles. Han sa bl.a. at når han var oppslukt av et eller annet, så kunne det gå tre uker uten at han bevega seg inn i stua i leiligheten. Fullstendig asosial og helt borte vekk i sitt eget prosjekt. Sånn er jeg også, mangler ikke sosial evne, men viljen er ikke alltid til stede. ;-) Trives utrolig godt i mitt eget selskap. Og så syklinga da, he he. Og diverse annet. Dessuten liker vi oss i Hamburg begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rusle

Uff ja, slik har jeg det også. Like bittert hver gang. Blir aldri stoppet i tollen.

Tør bare ikke å smugle ;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smugler alltid masse. Den eneste begrensningen er hvor mye jeg greier å bære før jeg går som en lutrygget 90-åring (ser tvilsomt ut). Det er bare å finne seg en neger å gå bak, evt en pakistaner (nest best). Slik er det med norske tollere, sørgelig men sant. Så hvorfor ikke utnytte det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser egentlig ikke at det kan være verd risken. Litt kjipern å bli tatt,bare fordi en finner det for godt å kjøpe med en vinflaske ekstra, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Det blir ikke regnet som smugling før du har med den minst 5 liter.

Hmm, faen at jeg ikke er tøffere i trynet da!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde jeg smugla no' veldig i helgen, -tok med to kartonger a 15 flasker Carlsberg over grensa. De har bare 3,5 volum% - så noen påstår at det hadde jeg lov til.....men jeg vet ikke jeg, Det er første gang for meg! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singularity

Jeg trodde jeg smugla no' veldig i helgen, -tok med to kartonger a 15 flasker Carlsberg over grensa. De har bare 3,5 volum% - så noen påstår at det hadde jeg lov til.....men jeg vet ikke jeg, Det er første gang for meg! *s*

Grensen er vel den samme som grensen mellom øl og lettøl i Norge - 2.5% om jeg ikke husker feil.

Så 2.25% kan man ta med ubegrenset av - men 3.5% er det en kvote på 2 liter av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grensen er vel den samme som grensen mellom øl og lettøl i Norge - 2.5% om jeg ikke husker feil.

Så 2.25% kan man ta med ubegrenset av - men 3.5% er det en kvote på 2 liter av.

Dæven! Da har jeg brutt norsk lov! :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kun ett par pakker ekstra tobakk.

Blir_alltid_stoppa, så smugling er uaktuellt.

*ler* Ser du spesielt kriminell ut siden du alltid blir stoppet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tale om. Ble stoppet og fornedret en gang av en bisk tollbetjent som heldigvis hadde vett til å stoppe øyeblikket før jeg måtte brette ned og framvise hemmelighetene mine... Den satt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...