Gå til innhold

Smugler du?


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Det blir ikke regnet som smugling før du har med den minst 5 liter.

Under 6 liter har jeg hørt, derfor har jeg bestandig holdt meg under grensen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, kun ett par pakker ekstra tobakk.

Blir_alltid_stoppa, så smugling er uaktuellt.

Det er sikkert fordi du ser så lite norsk ut! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Ser du spesielt kriminell ut siden du alltid blir stoppet?

Ser litt skummel ut (på bilde) i følge Flisa ! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Det er sikkert fordi du ser så lite norsk ut! :-)

Jeg ser norsk ut, og jeg blir veldig ofte stoppa. Ikke i tollen, men jeg blir tatt med til disse små trange romma og befølt.

*Hmphf*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert fordi du ser så lite norsk ut! :-)

Eg er like norsk som brunosten !

Men jaggu var det en "utlending" (i Oslo)som kom bort til meg og spurte om _eg_ var muslim !!!

he.he..Fikk omtrent sjokk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er like norsk som brunosten !

Men jaggu var det en "utlending" (i Oslo)som kom bort til meg og spurte om _eg_ var muslim !!!

he.he..Fikk omtrent sjokk !

Han som i dag er gift med tanta til den eldste gutten min fikk problemer med noen pakistanere en gang i Oslo pga. at han var sammens med henne, de trodde hun var pakistansk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser norsk ut, og jeg blir veldig ofte stoppa. Ikke i tollen, men jeg blir tatt med til disse små trange romma og befølt.

*Hmphf*

Det har skjedd kun en gang med meg, ved utreise fra Gardermoen for flere år siden! *grøss*

Inn gjennom tollen med barnevogn, trette unger og liten tid for å rekke fly til Tromsø har derimot gått veldig greitt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser norsk ut, og jeg blir veldig ofte stoppa. Ikke i tollen, men jeg blir tatt med til disse små trange romma og befølt.

*Hmphf*

Har en kamerat som opplever det samme som du, et pes å reise med han.

Han får som regel fingen og......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Det har skjedd kun en gang med meg, ved utreise fra Gardermoen for flere år siden! *grøss*

Inn gjennom tollen med barnevogn, trette unger og liten tid for å rekke fly til Tromsø har derimot gått veldig greitt! ;-)

Har blitt tatt ut til sikkerhetssjekk på Kjevik, Heathrow, Sola og Linate. Og så grenseovergangen Danmark-Tyskland da, der saumfarer de terroristskjermen inni buret og ser på meg med skumle blikk. Var utfor en ganske ekkel politi på Menorca også, han grep tak i meg da jeg skulle snike meg ut av transitten for å kjøpe mer ost. Geleida meg til en benk like ved der han sto vakt og glodde på meg helt til flyet gikk. Pistol hadde'n også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Har en kamerat som opplever det samme som du, et pes å reise med han.

Han får som regel fingen og......

Jamen, jamen, jeg aner jo ikke hvorfor! Samme med bombetrusler, razzia og politiaksjoner, jeg er som et fluepapir når det gjelder sånt. Bare for ordens skyld; jeg ser ikke særlig suspekt ut.

Har faktisk aldri vært i en vanlig norsk promillekontroll. Rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen, jamen, jeg aner jo ikke hvorfor! Samme med bombetrusler, razzia og politiaksjoner, jeg er som et fluepapir når det gjelder sånt. Bare for ordens skyld; jeg ser ikke særlig suspekt ut.

Har faktisk aldri vært i en vanlig norsk promillekontroll. Rart.

Ikkje så veldig overbevisende !

".....særlig suspekt........." he.he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Ikkje så veldig overbevisende !

".....særlig suspekt........." he.he..

Jajajaja ok da! Muligens en smule lurvete, he he. Ikke så lurvete at de bryr seg i tollen altså, bare et lite snev. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, stort sett ikke. Men de få gangene jeg har våget å gjøre det, har jeg gjort det med hjertet i halsen og murstein i magen !

Ha'kke nerver til sånt, jeg! Det står jo nærmest stemplet i panna på meg at "her kommer en lovbryter og smugler som i tillegg er en elendig løgner. TA MEG !" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...