Gjest jippiii Skrevet 27. mai 2002 Skrevet 27. mai 2002 Finnes det noen (gode) tegneprogrammer som jeg kan laste ned gratis på nettet? Jeg trenger et til å lage en logo, nå er jeg lei av å knote med paintbrush... 0 Siter
Gjest zo0m Skrevet 27. mai 2002 Skrevet 27. mai 2002 Du kan laste ned PaintShopPro og Adobe test programmer på sidene deres. Jeg tror du kan ha det i 30 dager eller noe sånt før du eventuelt må kjøpe det. 0 Siter
Gjest Downloader Skrevet 27. mai 2002 Skrevet 27. mai 2002 Du kan laste ned PaintShopPro og Adobe test programmer på sidene deres. Jeg tror du kan ha det i 30 dager eller noe sånt før du eventuelt må kjøpe det. Eller laste det ned ulovlig fra http://www.*******.***/*******/****/ 0 Siter
miss dizzy Skrevet 29. mai 2002 Skrevet 29. mai 2002 Du kan laste ned PaintShopPro og Adobe test programmer på sidene deres. Jeg tror du kan ha det i 30 dager eller noe sånt før du eventuelt må kjøpe det. Jeg bruker Freehand Illustrator, det er ganske bra for logoer. Tror du kan prove det gratis i 30 dager 0 Siter
Zirine Skrevet 29. mai 2002 Skrevet 29. mai 2002 Jeg bruker Freehand Illustrator, det er ganske bra for logoer. Tror du kan prove det gratis i 30 dager Det er ikke noe som heter Freehand Illustrator. Enten har du Freehand eller så har du Illustrator - det er to forskjellige program. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.