Gå til innhold

bilder av fødsel


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Noen som vet om en link til sider med bilder/filmsnutter av fødsler? Jeg er blitt gravid og vil gjerne kikke litt på hva jeg har i vente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest malun

Vet ikke helt om jeg vil råde "nygravide" til å fordype seg i bilder av fødsler...det er som regel en grunn til at vi trenger ni måneder til å forberede oss på denslags. Og en grunn til at vi selv slipper å se på hva som skjer - noe vakkert syn er det ikke.

Men for all del.... ;o)

http://www.birthstories.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Vet ikke helt om jeg vil råde "nygravide" til å fordype seg i bilder av fødsler...det er som regel en grunn til at vi trenger ni måneder til å forberede oss på denslags. Og en grunn til at vi selv slipper å se på hva som skjer - noe vakkert syn er det ikke.

Men for all del.... ;o)

http://www.birthstories.com

Fant ingen bilder jeg :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikkje om noe nettsted med bilder fra fødsler.

Har vært med som fotograf under en fødsel sjøl, mye venting gitt ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det! Du får bare hetta...! :-)

Det er en slags form for morbid fascinasjon det der..en dragning mot det uungåelige. Husker jeg avskydde å se bilder av det, men jeg bare MÅTTE ! Og var mildt sagt drittredd og kvalm!

For hvordan i huleste skulle man greie å presse ut noe sånt....der nede !? Jeg så bilder som fikk kvalmen til å sprette i taket og hånden fomlet etter håndbrekket for å stanse hele graviditeten :-)

Et eller annet sted underveis skjedde det imidlertid noe merkelig. Jeg tror det gjelder veldig mange. Jeg fant roen på en måte. Det var plutselig ikke noe vanskelig lenger, jeg visste bare at det var dette jeg var skapt for og at naturen ordnet alt.

Og det gikk så greit, så !

Lykke til med bilde- og videotittingen din, selv om jeg altså IKKE ville anbefale det før helt på slutten av svangerskapet...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest malun

Ikke gjør det! Du får bare hetta...! :-)

Det er en slags form for morbid fascinasjon det der..en dragning mot det uungåelige. Husker jeg avskydde å se bilder av det, men jeg bare MÅTTE ! Og var mildt sagt drittredd og kvalm!

For hvordan i huleste skulle man greie å presse ut noe sånt....der nede !? Jeg så bilder som fikk kvalmen til å sprette i taket og hånden fomlet etter håndbrekket for å stanse hele graviditeten :-)

Et eller annet sted underveis skjedde det imidlertid noe merkelig. Jeg tror det gjelder veldig mange. Jeg fant roen på en måte. Det var plutselig ikke noe vanskelig lenger, jeg visste bare at det var dette jeg var skapt for og at naturen ordnet alt.

Og det gikk så greit, så !

Lykke til med bilde- og videotittingen din, selv om jeg altså IKKE ville anbefale det før helt på slutten av svangerskapet...!

Jeg satt og kikket på fødselsbilder da jeg var omlag 20 uker på vei. Da mannen min kom hjem fra trening, bæljet jeg høyt og nektet plent å "gjøre det der - noensinne"...Jeg regelrett brakk meg, og kaldsvettet ved tanken.

Som sagt under her - jeg tror det er en grunn til at man trenger såpass med tid for å forberede seg psykisk og fysisk på en fødsel.

Og det _er_ jo et ekkelt syn, da.

;oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg ble vist en haug bilder av min venninnes fødselsopplevelse , og min eneste kommentar var: har du krøller der også ?? Dermed ble jeg fratatt albumet :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble vist en haug bilder av min venninnes fødselsopplevelse , og min eneste kommentar var: har du krøller der også ?? Dermed ble jeg fratatt albumet :-)))

Jøss, fikk hun beholde krøllene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jøss, fikk hun beholde krøllene?

Ikke bare det, men kompisen har et merkelig klipt skjegg og bart, og jeg spurte mora hans i et fuktig lag om det var en trang fødsel. Mora ble nesten kvært i en irish hun var på vei til å slenge ned. Hun husker meg ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bare det, men kompisen har et merkelig klipt skjegg og bart, og jeg spurte mora hans i et fuktig lag om det var en trang fødsel. Mora ble nesten kvært i en irish hun var på vei til å slenge ned. Hun husker meg ja :-)

Ulv, du Ulv - du er nesten verre enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg egentlig du bare skal la være. Alle fødsler er unike, men fellestrekket er at det ser og høres jævlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ulv, du Ulv - du er nesten verre enn meg.

Ikke noe mål, siden jeg ikke vet hvor ille du er ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

naiv flyter utrolig på nicket sitt. jeg sier ikke mer.

Ikke et fromt gudsord fra landet altså ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Ulv, du Ulv - du er nesten verre enn meg.

La være, skal love at det er ubehagelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...