Gå til innhold

bilder av fødsel


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Ulv, du Ulv - du er nesten verre enn meg.

La være, skal love at det er ubehagelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Ulv, du Ulv - du er nesten verre enn meg.

La være, skal love at det er ubehagelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis, det var mye krøller også :-)

Husker jeg så det på tv, når jeg hadde kommet hjem fra fotballkamp når jeg var yngre......husker jeg mista matlysta. Det er et ganske godt turn-off middel hvis man er yr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra landet må det være !

Det ville jeg nok gått for, ja. Men hun kan vel være fra byen uten at det gjør noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det ville jeg nok gått for, ja. Men hun kan vel være fra byen uten at det gjør noe?

Sikkert i orden med byfanter også. Selv er jeg Lambertsetergutt, gatas skrekk, null respekt for voksne. Er voksen nå :-)

Er på jobben. Nå går jeg til toget for å reise hjem, det regner som f...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert i orden med byfanter også. Selv er jeg Lambertsetergutt, gatas skrekk, null respekt for voksne. Er voksen nå :-)

Er på jobben. Nå går jeg til toget for å reise hjem, det regner som f...

Jeg liker ikke at noen diskuterer meg bak min rygg.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Vet ikke helt om jeg vil råde "nygravide" til å fordype seg i bilder av fødsler...det er som regel en grunn til at vi trenger ni måneder til å forberede oss på denslags. Og en grunn til at vi selv slipper å se på hva som skjer - noe vakkert syn er det ikke.

Men for all del.... ;o)

http://www.birthstories.com

Tusen takk Malun! Bra noen hjelper en med det en lurer på istedenfor å si en masse dill dall en vet fra før. Uansett om det ikke er "lurt" så vil JEG se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Vet ikke helt om jeg vil råde "nygravide" til å fordype seg i bilder av fødsler...det er som regel en grunn til at vi trenger ni måneder til å forberede oss på denslags. Og en grunn til at vi selv slipper å se på hva som skjer - noe vakkert syn er det ikke.

Men for all del.... ;o)

http://www.birthstories.com

Jeg takka nok litt tildlig, for den ene siden finner jeg ingen bilder på, og den andre får jeg ikke opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Jeg takka nok litt tildlig, for den ene siden finner jeg ingen bilder på, og den andre får jeg ikke opp?

Den første linken var det ingen bilder på, det var jeg som blandet sammen to andresser..men den andre skal det være bilder på, nemlig siden til:

http://www.birthdiaries.com

med direkte adresse:

Http://www.birthdiaries.com/diary

Den virker helt fint for meg, så jeg vet dessverre ikke hvorfor du ikke får den opp. Du får vel bare prøve igjen, kanskje det var et midlertidig problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg liker ikke at noen diskuterer meg bak min rygg.. :-)

Byfant eller bygdetulling ? Svar ellers må vi tenke vårt.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke at noen diskuterer meg bak min rygg.. :-)

Enig. En uting. Men jeg eeeelsker at folk finner hverandre... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byfant eller bygdetulling ? Svar ellers må vi tenke vårt.... :-)

Noe midt i mellom. Vanskelig å bedømme selv :-)

Vokst opp på landet, men har bodd i byer siden jeg ble voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...