Gå til innhold

Til dere som bruker "ikke undertegnet"


Lille Lizzi

Anbefalte innlegg

Lille Lizzi

Det er så mange som ikke bruker nicket sitt. Hvorfor? Redd for å bli kjent igjen? Det er derfor dere har et nick bare så det er sagt. Og dere skriver ting her , men tør ikke stå for det....,ikke engang ved å bruke nicket deres! Hva er vitsen.....før var det anonymous, og nå ikke undertegnet..... Det er for dumt! Latterlig rett og slett.... Det er utrolig mange forskjellige nick du kan bruke......,men istede prøver dere å bli en av mengden...

Vel,det er i alle fall feigt!

Stå på dere som brker nick! Det er jeg for! Og dere som ikke bruker det....,det sier bare litt om dere!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hubbert

Det kan være mange grunner til at noen velger å ikke bruke fast nick. Den måten du "dømmer" disse på sier litt om din evne (manglende sådan) til å forstå og akseptere at det finnes andre syn enn ditt. Jeg synes du i det hele tatt virker "umoden".

Hvem er feigest; den som bøyer av for all pepperen på dol og lar seg presse til å bruke fast nick - eller den som står for sitt valg og lar være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Du veit ikke hvem jeg er! *knis*

Kan ikke folk få velge dette sjøl, da? (Prøver å se streng ut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Lizzi

Det kan være mange grunner til at noen velger å ikke bruke fast nick. Den måten du "dømmer" disse på sier litt om din evne (manglende sådan) til å forstå og akseptere at det finnes andre syn enn ditt. Jeg synes du i det hele tatt virker "umoden".

Hvem er feigest; den som bøyer av for all pepperen på dol og lar seg presse til å bruke fast nick - eller den som står for sitt valg og lar være?

For det første...akseptere...

Det gjør jeg...,men jeg sier min mening...

JEG synes det er feigt!!!

Vist du tar deg bryet og lese noen av innleggene , kan du se at det er

mange som

ikke er noe spes farlige om en bruker et nick.

Nicket er ikke personens navn, det er

er ikke et nick for ingenting!

Du kan mene hva du vil.

Jeg mener mitt..,....

Sånn er det bare:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

lille lizzi, LOL; get a life!!!!

slutt å plage folk, la dem gjør som de vil.

Hvis nick var et "must" her på DOL, ville de har gjørt et eller annet for å unngå at folk sluttet med å ikke signere innleggene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er redd for å stå for det de sier, og du har rett i at det er pyser - de vil ikke ha sitt vanlige nick tilsmusset. Akkurat som de fjortisene som har svart deg i denne tråden.

Å bruke anonymt nick i medisinske eller i enkelte andre tilfeller hvor man ikke ønsker å bli gjenkjent er selvfølgelig greit.

Dette har vært oppe på dol flere ganger, og det er mange som er enig med deg Lille Lizzi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at du mener det altså, jeg sjøl gidder ikke å irritere meg over "ikke undertegnet". Men du atte....er du ikke litt feig sjøl egentlig? Eller er "Lille Lizzi" ditt faste nick? Det nicket som du _alltid_ bruker? Det å bruke et helt tilfeldig nick for ikke å bli kjent igjen, og det å bruke "ikke undertegnet" ser jeg ikke så _veldig_ stor forskjell på, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er spesielle spørsmål som stilles, medisinsk f.eks, så forstår jeg at vedkommende ønsker å være anonym.

Men det som er utrolig feigt er hvis noen skal kritisere andre og da være anonym. Dette er bare uslige små kryp, de burde heller lære seg å holde kjeft hvis de ikke tør å stå for det de mener.

Det blir rett og slett dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er vanvittig feigt å ikke bruke nick når man har et fast nick man pleier å bruke, spesielt de som ikke undertegner med sitt nick når de kritiserer andre, men skriver med sitt eget nick når det er noe bra de skriver. Men altså, om de lar det stå "Ikke undertegnet" eller om de skriver under med "anonym", eller bare skriver f.eks "hekegkl" , det må da være det samme.

At folk vil være anonyme i enkelte sammenhenger kan jeg forstå, men ikke at de gjør det kun når de kritiserer andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig forskjellen på å bruke 'ikke undertegnet' og et tilfeldig engangsnick? Jeg har flere ganger sett at de faste traverne her inne slenger dritt når det kommer kritikk fra ukjente nick - om de kaller seg lkfghj eller 'ikke undertegnet' spiller tydeligvis liten rolle.

Noen har valgt å stå frem med fullt navn, hjemmesider etc, men resten er like anonyme for meg enten de kaller seg Lille Lizzi eller 'ikke undertegnet'.

Jeg er fullstendig klar over at jeg tilhører mindretallet, men jeg syns faktisk de som hyler og bærer seg over feigheten til de anonyme er flere hakk tåpeligere enn de som er nickløse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille Lizzi

Greit at du mener det altså, jeg sjøl gidder ikke å irritere meg over "ikke undertegnet". Men du atte....er du ikke litt feig sjøl egentlig? Eller er "Lille Lizzi" ditt faste nick? Det nicket som du _alltid_ bruker? Det å bruke et helt tilfeldig nick for ikke å bli kjent igjen, og det å bruke "ikke undertegnet" ser jeg ikke så _veldig_ stor forskjell på, egentlig.

Bare for å svare på spørsmålet ditt

Jeg bruker alltid Lille Lizzi uansett hva jeg skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest itsibitsitinywinyyellowpolkadottbikini

Bare for å svare på spørsmålet ditt

Jeg bruker alltid Lille Lizzi uansett hva jeg skriver.

Har ikke sett det nicket før jeg......Kanskje jeg er her inne for lite?

Hilsen ei som har et helt nytt nick i kveld;-)

Æddabædda!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Lizzi

lille lizzi, LOL; get a life!!!!

slutt å plage folk, la dem gjør som de vil.

Hvis nick var et "must" her på DOL, ville de har gjørt et eller annet for å unngå at folk sluttet med å ikke signere innleggene...

Det er frivillig å lese innleggene:O) Skyld deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Lizzi

Har ikke sett det nicket før jeg......Kanskje jeg er her inne for lite?

Hilsen ei som har et helt nytt nick i kveld;-)

Æddabædda!!!

DEt er ikke så alt for ofte jeg skriver innlegg , men jeg er innom ofte......

Og bruker nicket fast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest itsibitsitinywinyyellowpolkadottbikini

DEt er ikke så alt for ofte jeg skriver innlegg , men jeg er innom ofte......

Og bruker nicket fast

Ok, har ikke sett det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Ok, har ikke sett det før.

Det hadde vært en fordel om du undertegnet med ikke undertegnet.

Du har et utrolig teit nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært en fordel om du undertegnet med ikke undertegnet.

Du har et utrolig teit nick.

Det er navnet på en _klassisk_rockmelodi fra 50-60 tallet, husker ikkje gruppa ! *tenker & tenker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...