Gå til innhold

Til dere som bruker "ikke undertegnet"


Lille Lizzi

Anbefalte innlegg

Gjest itsibitsitinywinyyellowpolkadottbikini

Det er navnet på en _klassisk_rockmelodi fra 50-60 tallet, husker ikkje gruppa ! *tenker & tenker*

Husker ikke jeg heller. Sist jeg hørte den var det i et svensk TV show med et svensk jenteband.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest itsibitsitinywinyyellowpolkadottbikini

Det hadde vært en fordel om du undertegnet med ikke undertegnet.

Du har et utrolig teit nick.

.........................................................!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest itsibitsitinywinyyellowpolkadottbikini

.........................................................!!

Er du tungnem ? Bruk ditt vanlige nick. Du er ikke bedre enn de som underteger med ikke undertegnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å svare på spørsmålet ditt

Jeg bruker alltid Lille Lizzi uansett hva jeg skriver.

Er du _heeelt_ sikker på det? Jeg tok nemlig et lite søk på nicket ditt,....ja, for jeg kan liksom ikke huske at jeg har sett deg før. Og resultatet av søket viste at Lille Lizzi hadde skrevet 4 innlegg på gynokologisk forum (eller hva det var) i år 2001. Også dukket Lille Lizzi plutselig opp i går, med innlegg i denne tråden her, og _et_ innlegg i en annen tråd. That's it. Så at du _alltid_ bruker dette nicket er nok bare svada og lureri. Du kan like godt innrømme det, du er like feig som de som bruker "ikke undertegnet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dottbikini

Er du tungnem ? Bruk ditt vanlige nick. Du er ikke bedre enn de som underteger med ikke undertegnet

Jeg er ikke en av de hysteriske motstanderne av (ikke undertegnet) heller. Driter faktisk i om folk ikke skriver under med sitt faste nick.

Fatter ikke at folk gidder å kaste bort energien på slike filleting.

Dessuten har jeg mange forskjellige nick!! Oææææææ:-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...