Altman Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Hva mener du? På telefonen, dørklokka? Nææ..., det sier vel dingeligdongdingdingdongelong - eller noe sånt... Jeg vedder på at du ikke har mobil Din bakstreverske...... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Nokia, vettu. *kaste på håret* ;-)) Hm... så avansert er definnitivt ikke min Nokia... *hmmpf* 0 Siter
favn Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Jeg vedder på at du ikke har mobil Din bakstreverske...... Leser meg som en åpen bok, ser jeg. Jaja, helt uttafor, jeg skjønner det. Og liiiiiker det!!!! 0 Siter
favn Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Jeg har De Fire Årstider av Vivaldi.... og da snakker jeg om HELE Fire ÅRstider. Det tar en time og ett kvarter før første ring er over. Sikkert fint for omgivelsene at du ikke slo til på det der tilbudet om Arne Nordheims samlede den gangen... 0 Siter
Tornerose Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Åpningsmelodien fra Fawlty Towers (Hotell i Særklasse), har ikke hørt noen som har den samme i allefall og det er en fordel i disse mobildager. :-) 0 Siter
Altman Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Leser meg som en åpen bok, ser jeg. Jaja, helt uttafor, jeg skjønner det. Og liiiiiker det!!!! Du kommer til å bli en sånn sær gammel jomfru som bor på hjørnet, og som alle naboene kjenner som den eksentriske damen på hjørnet ..... ja, bortsett fra det jomfrugreiene da 0 Siter
Gjest Raglan Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 ROSENBORGSANGEN - hva annet kan man ha. Det ergrer min mann så til de grader..... 0 Siter
astridny Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Hva mener du? På telefonen, dørklokka? Nææ..., det sier vel dingeligdongdingdingdongelong - eller noe sånt... LOL 0 Siter
vin Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Ingen nu ! Får ikke ny mobil av mannen fordi jeg har mistet 3 mobiler det siste halvåret ..... Men datteren min har en eller annen fra Anastasia. : ) 0 Siter
Poetica Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Ballroom Blitz... *kremt* Gammel, ai nåvv... 0 Siter
favn Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Du kommer til å bli en sånn sær gammel jomfru som bor på hjørnet, og som alle naboene kjenner som den eksentriske damen på hjørnet ..... ja, bortsett fra det jomfrugreiene da Bortsett fra det, ja. Der har nok toget gått forlengst. Heldigvis. 0 Siter
naiv Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Jeg tror det bare er en vanlig ringelyd. (Ikke musikk) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Jeg har lagan sjøl, en kakofonisk revelje av tilfeldige toner som øker progressivt til et hysterisk crescendo. Ingen liker den :-) 0 Siter
neuni Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Sikkert fint for omgivelsene at du ikke slo til på det der tilbudet om Arne Nordheims samlede den gangen... hæhæhæhæhæhæææ!! sånn vil eg også ha! men eg ville heller hatt nordheims samlede, som favn snakker om *gliz* 0 Siter
neuni Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Jeg har denne: lallalala - lala -pip - lallalala - la - la - lalla refr. LALLALALALALALALLALA - LALA - LA x3 uuuuuurk.....og så DEN, da..... du og den musikksmaken din, her må sannelig noko gjeres! ;o 0 Siter
neuni Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 siemens'en min seier pent, pyntelig og diskret "bipp-bipp" *hater mobil-melodier* 0 Siter
Altman Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Sikkert fint for omgivelsene at du ikke slo til på det der tilbudet om Arne Nordheims samlede den gangen... nesj, det er nesten ingen som ringer til meg likevel. Stereoanlegget er ødelagt nå, og ulempen med at så få ringer er at det er sjelden jeg får hørt musikk. Det er bare unntaksvis at jeg får hørt noe mer enn introen. Svina legger på før det kommer så langt 0 Siter
favn Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 nesj, det er nesten ingen som ringer til meg likevel. Stereoanlegget er ødelagt nå, og ulempen med at så få ringer er at det er sjelden jeg får hørt musikk. Det er bare unntaksvis at jeg får hørt noe mer enn introen. Svina legger på før det kommer så langt Kanskje de angrer seg. Kanskje det er damer som trekker seg i siste liten og som dessverre, hehe, ikke har fått med seg at de legger igjen spor. Du får heller ta en trall til det ordner seg med stereoen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.