Gå til innhold

FU:Hvilken ringetone har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du? På telefonen, dørklokka? Nææ..., det sier vel dingeligdongdingdingdongelong - eller noe sånt...

Jeg vedder på at du ikke har mobil

Din bakstreverske......

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

5

• Altman

4

• mariaflyfly

3

• Zirine

3

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly
Skrevet

Nokia, vettu. *kaste på håret*

;-))

Hm... så avansert er definnitivt ikke min Nokia... *hmmpf*

Skrevet

Jeg vedder på at du ikke har mobil

Din bakstreverske......

Leser meg som en åpen bok, ser jeg. Jaja, helt uttafor, jeg skjønner det. Og liiiiiker det!!!!

Skrevet

Jeg har De Fire Årstider av Vivaldi.... og da snakker jeg om HELE Fire ÅRstider. Det tar en time og ett kvarter før første ring er over.

Sikkert fint for omgivelsene at du ikke slo til på det der tilbudet om Arne Nordheims samlede den gangen...

Skrevet

Åpningsmelodien fra Fawlty Towers (Hotell i Særklasse), har ikke hørt noen som har den samme i allefall og det er en fordel i disse mobildager. :-)

Skrevet

Leser meg som en åpen bok, ser jeg. Jaja, helt uttafor, jeg skjønner det. Og liiiiiker det!!!!

Du kommer til å bli en sånn sær gammel jomfru som bor på hjørnet, og som alle naboene kjenner som den eksentriske damen på hjørnet

..... ja, bortsett fra det jomfrugreiene da :)

Gjest Raglan
Skrevet

ROSENBORGSANGEN - hva annet kan man ha.

Det ergrer min mann så til de grader.....

Skrevet

Hva mener du? På telefonen, dørklokka? Nææ..., det sier vel dingeligdongdingdingdongelong - eller noe sånt...

LOL

Skrevet

Ingen nu !

Får ikke ny mobil av mannen fordi jeg har mistet 3 mobiler det siste halvåret .....

Men datteren min har en eller annen fra Anastasia.

: )

Skrevet

Ballroom Blitz...

*kremt* Gammel, ai nåvv...

Skrevet

Du kommer til å bli en sånn sær gammel jomfru som bor på hjørnet, og som alle naboene kjenner som den eksentriske damen på hjørnet

..... ja, bortsett fra det jomfrugreiene da :)

Bortsett fra det, ja. Der har nok toget gått forlengst. Heldigvis.

Skrevet

Jeg tror det bare er en vanlig ringelyd. (Ikke musikk)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg har lagan sjøl, en kakofonisk revelje av tilfeldige toner som øker progressivt til et hysterisk crescendo. Ingen liker den :-)

Skrevet

Sikkert fint for omgivelsene at du ikke slo til på det der tilbudet om Arne Nordheims samlede den gangen...

hæhæhæhæhæhæææ!!

sånn vil eg også ha! men eg ville heller hatt nordheims samlede, som favn snakker om *gliz*

Skrevet

Jeg har denne:

lallalala - lala -pip - lallalala - la - la - lalla

refr.

LALLALALALALALALLALA - LALA - LA x3

uuuuuurk.....og så DEN, da..... du og den musikksmaken din, her må sannelig noko gjeres! ;o

Skrevet

siemens'en min seier pent, pyntelig og diskret "bipp-bipp" :)

*hater mobil-melodier*

Skrevet

nesj, det er nesten ingen som ringer til meg likevel. Stereoanlegget er ødelagt nå, og ulempen med at så få ringer er at det er sjelden jeg får hørt musikk. Det er bare unntaksvis at jeg får hørt noe mer enn introen. Svina legger på før det kommer så langt

Skrevet

nesj, det er nesten ingen som ringer til meg likevel. Stereoanlegget er ødelagt nå, og ulempen med at så få ringer er at det er sjelden jeg får hørt musikk. Det er bare unntaksvis at jeg får hørt noe mer enn introen. Svina legger på før det kommer så langt

Kanskje de angrer seg. Kanskje det er damer som trekker seg i siste liten og som dessverre, hehe, ikke har fått med seg at de legger igjen spor.

Du får heller ta en trall til det ordner seg med stereoen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...