Gå til innhold

FU:Hvilken ringetone har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

5

• Altman

4

• Zirine

3

• neuni

3

Mest aktive i denne tråden

Leser meg som en åpen bok, ser jeg. Jaja, helt uttafor, jeg skjønner det. Og liiiiiker det!!!!

Du kommer til å bli en sånn sær gammel jomfru som bor på hjørnet, og som alle naboene kjenner som den eksentriske damen på hjørnet

..... ja, bortsett fra det jomfrugreiene da :)

Annonse

Annonse

Sikkert fint for omgivelsene at du ikke slo til på det der tilbudet om Arne Nordheims samlede den gangen...

nesj, det er nesten ingen som ringer til meg likevel. Stereoanlegget er ødelagt nå, og ulempen med at så få ringer er at det er sjelden jeg får hørt musikk. Det er bare unntaksvis at jeg får hørt noe mer enn introen. Svina legger på før det kommer så langt

nesj, det er nesten ingen som ringer til meg likevel. Stereoanlegget er ødelagt nå, og ulempen med at så få ringer er at det er sjelden jeg får hørt musikk. Det er bare unntaksvis at jeg får hørt noe mer enn introen. Svina legger på før det kommer så langt

Kanskje de angrer seg. Kanskje det er damer som trekker seg i siste liten og som dessverre, hehe, ikke har fått med seg at de legger igjen spor.

Du får heller ta en trall til det ordner seg med stereoen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...