Gå til innhold

Er det flaut å..


Gjest pirrka

Anbefalte innlegg

Gjest pirrka

.. skaffe seg mobiltelefon nå, etter å ha vore mildt hånleg og overberande med mobile vener i alle desse åra?

Viktigare, kva slag bør eg ha når eg stort sett skal bruke den til å ha heimekontakt når eg er på reise 1-2 gonger i månaden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest teatrika

Ååååå, jeg kjenner meg igjen!. Jeg også brukte mye lenger tid enn alle mine venner og arbeidskolleger med å gå til anskaffelse av mobiltelefon! Jeg også bedryret sterkt at mobiltelefon: Det var bare tull, og traff ikke folk meg da jeg var hjemme, så fikk de bare ringe meg opp igjen.

Så endte jeg nå opp med mobiltelefon da, jeg husker egentlig ikke grunnen til at jeg gikk til innkjøp av det, men jeg kan fortelle deg at det var rimelig flaut å komme på jobb første dagen med den!!! Men nå har jeg hatt mobil de siste to årene, og jeg hadde aldri klart meg uten!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Jeg har heller ikke... Er det nødvendig, tror du?

Nei, det er jo ikkje det? Kanskje eg berre rett og slett har fått lyst på ein... Hmm, ei tvilsamt lyst, eg innser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Anbefaler Nokia 3330. Den er enkel og anvendelig - og en av bestselgerne!

Er det slik at jo høgare tal som står etter namnet, jo meir avansert (og dyr) er telefonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pirrka

Ååååå, jeg kjenner meg igjen!. Jeg også brukte mye lenger tid enn alle mine venner og arbeidskolleger med å gå til anskaffelse av mobiltelefon! Jeg også bedryret sterkt at mobiltelefon: Det var bare tull, og traff ikke folk meg da jeg var hjemme, så fikk de bare ringe meg opp igjen.

Så endte jeg nå opp med mobiltelefon da, jeg husker egentlig ikke grunnen til at jeg gikk til innkjøp av det, men jeg kan fortelle deg at det var rimelig flaut å komme på jobb første dagen med den!!! Men nå har jeg hatt mobil de siste to årene, og jeg hadde aldri klart meg uten!!!!

Skremmande. Eg vil ikkje på nokon måte risikere å bli ein slik som klamrar seg til mobilen sin, eller måtte ha den med på jobb. Må tenke litt på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ikke flaut. Bare glatt over det ved å benekte alt du har sagt opp gjennom årene. Be om bevis, dokumentasjon, så skal du se at det blir stille på dem.

Hva du skal ha? Tja, spørs hvor mye penger du vil legge i den. Nokia er jo bra. 3330 og 3310 er en grei og billig prisklasse. Eneste forskjellen på de to modellene (de ser helt like ut) er at 3310 har 100 fler lagringer på navn i tillegg til at du kan .... eh .... faen hva er det nå det heter .... sånn surfegreier ....... *sukk* det forsvant ut av hodet - jeg husker ikke :) Noen?

En sånn Nokia er helt kurant og når du skal ha abbonement, så vil jeg tro at de kaster telefonen etter deg sånn at du får den gratis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Neida, ikke flaut. Bare glatt over det ved å benekte alt du har sagt opp gjennom årene. Be om bevis, dokumentasjon, så skal du se at det blir stille på dem.

Hva du skal ha? Tja, spørs hvor mye penger du vil legge i den. Nokia er jo bra. 3330 og 3310 er en grei og billig prisklasse. Eneste forskjellen på de to modellene (de ser helt like ut) er at 3310 har 100 fler lagringer på navn i tillegg til at du kan .... eh .... faen hva er det nå det heter .... sånn surfegreier ....... *sukk* det forsvant ut av hodet - jeg husker ikke :) Noen?

En sånn Nokia er helt kurant og når du skal ha abbonement, så vil jeg tro at de kaster telefonen etter deg sånn at du får den gratis :)

Det kallar eg eit godt svar, takk! Benekte alt, sjølvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er ikke flaut å anskaffe seg mobil nå. Jeg fikk en til jul, men den brukes så sjelden til ringing at jeg ikke kjenner igjen ringetonen. Men SMS sender og mottar jeg hver dag.

Kjekt å ha med på tur eller i bilen på glatt vinterføre synes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har driti på draget og må bare krype til korset. Mobilen vil du finne ut er en meget bra ting, hvis du bruker den fornuftig da.

Lett å få tak i deg og lett for deg å få tak i andre. Står du i butikken og har glemt hva kona har formanet deg til å kjøpe som du selvsagt ikke husker lenger, så er det bare å slå på tråden.

Du lever i steinalderen menneske:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg en Nokia mobitelefon. Du kan like gjerne være kontantkort-kunde (altså uten abonnement) siden du skal bruke den så lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er viktig:

ein hærskare av folk kjem til å egle seg innpå deg og sei at nokia er det eineste sanne og riktige her i verden.

dette er reinspikka jug og fanteri og forbanna dikt!

ikkje vær sau, kjøp for svingende eit anna merke! det er mange nok folk som har nokia som det er.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det slik at jo høgare tal som står etter namnet, jo meir avansert (og dyr) er telefonen?

Nei - ikke akkurat. Men, et godt råd når du skal handle er å velge et billig abonnement til ca 50,- i mnd, eller 'ring kontant', og heller betale noen hundrelapper ekstra for selve telefonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike som oss, sånne som er store i kjeften, baker selvsagt store fallhøyder. Men til tross for dette tåler vi altså landingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ikke flaut. Bare glatt over det ved å benekte alt du har sagt opp gjennom årene. Be om bevis, dokumentasjon, så skal du se at det blir stille på dem.

Hva du skal ha? Tja, spørs hvor mye penger du vil legge i den. Nokia er jo bra. 3330 og 3310 er en grei og billig prisklasse. Eneste forskjellen på de to modellene (de ser helt like ut) er at 3310 har 100 fler lagringer på navn i tillegg til at du kan .... eh .... faen hva er det nå det heter .... sånn surfegreier ....... *sukk* det forsvant ut av hodet - jeg husker ikke :) Noen?

En sånn Nokia er helt kurant og når du skal ha abbonement, så vil jeg tro at de kaster telefonen etter deg sånn at du får den gratis :)

Wap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at jo høgare tal som står etter namnet, jo meir avansert (og dyr) er telefonen?

*Knegg* Definitivt ikke! Jeg (og gemalen) har nemlig Nokia 5110 og utfra din teori (som forsåvidt er god!) skulle den vært megasuper. Tvert om, den er flere år gammel og kan ikke brukes til annet enn vanlige samtaler og sms, men det holder lenge for meg.

Men jeg ble _litt_ småsur da jeg ikke kunne laste ned Staying Alive som ringetone fordi telefonen var for gammel. :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Slike som oss, sånne som er store i kjeften, baker selvsagt store fallhøyder. Men til tross for dette tåler vi altså landingen.

Du har rett, vi landar trygt og sjølvsikkert. Kvar gong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Skaff deg en Nokia mobitelefon. Du kan like gjerne være kontantkort-kunde (altså uten abonnement) siden du skal bruke den så lite.

Kontantkort ja, eg tenkte i grunnen det. Takk for tipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...