Gå til innhold

gjett koffor :)


neuni

Anbefalte innlegg

jepp, og eg sa det var feil, hvilket det er, eg kjeder meg aldeles ikkje, eg sitter jo her og skriver for harde livet ;)

men eg følte at det var på tide å gi ein oppmuntring i tråden, og svaret er no iallfall eit hakk nærmere sannheten enn andre forslag *flire fremdeles litt av birdie's*

Du har vasket ned hele kåken, vært og handlet, er ferdig med middagen, matet pusene, kjæresten er ute og du har rett og slett ingenting annet å gjøre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • neuni

    26

  • carma

    11

  • SierDuDet

    7

  • naiv

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly

Fordi gubben har tatt med seg ungene på ferie en uke, og du kan gjøre akkurat det du selv har lyst til hele tiden??? :o) *ønsketenking*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal på ferie laaangt bort?

F.eks Bali eller til Tromsø her sola skinner og varmer?

"....feks Bali eller Tromsø..." Hehehe... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal på ferie laaangt bort?

F.eks Bali eller til Tromsø her sola skinner og varmer?

var det enda så vel.....:))

nei, eg har ikkje dol-hastverk, eg er her nok like forbanna i morra som i dag, tenker eg - om enn kanskje ikkje like aktivt (håper eg) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vasket ned hele kåken, vært og handlet, er ferdig med middagen, matet pusene, kjæresten er ute og du har rett og slett ingenting annet å gjøre på.

nei, på ingen måte!!! langt derifra!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jøss, med mindre han har spikra seg sjølv fast under golvet han legger ute i periferien eit sted. ;)

Jeg gjorde det engang, spikret meg fast under et gulv, og det var et reine ville helvete. For å si det rett ut!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi gubben har tatt med seg ungene på ferie en uke, og du kan gjøre akkurat det du selv har lyst til hele tiden??? :o) *ønsketenking*

hehehe......"gubben"? "ungene"??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det engang, spikret meg fast under et gulv, og det var et reine ville helvete. For å si det rett ut!

:)

oooops! korleis kom du deg laus? (best å vite om alle løsninger, sånn ifall det no faktisk skulle skje, veit du)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok dah! Sa jo at det var ren ønsketenking fra min side! :o)

hehehe....men koffor ønsker du at eg skulle hatt gubbe og unger, og at dei skulle vært ute av huset?? *erte*

du får spandere på gubben og ungene dine ein ferietur til f.eks. bali eller tromsø *flire av forbrenners svar* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å sette ny lengderekord på DOL-tråd, da?

*kikker nedover*

hehe - det vil no tida vise, men det er ikkje målet i seg sjølv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, på ingen måte!!! langt derifra!!! :)

Ok.... Jeg veeeeeeeeeeeeet!! (?)

Du har egentlig så masse jævelig boring ting du skulle gjort, men innbiller deg selv at det er mye mer viktig at du sitter her og kommer med gode bidrag til innlegg på DOL. Og så lenge du kan opprettholde tastingen og skrivingen av innlegg så tror du det er viktigere enn å gjøre de kjipe tingene, og så slipper du unna!!!!

*smart*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

hehehe....men koffor ønsker du at eg skulle hatt gubbe og unger, og at dei skulle vært ute av huset?? *erte*

du får spandere på gubben og ungene dine ein ferietur til f.eks. bali eller tromsø *flire av forbrenners svar* :)

:-b

Hmmm... Kanskje Tromsø? Husker ihvertfall ikke sist jeg gjorde bare ting jeg har lyst til i mer enn to dager. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler uro i kroppen? ..Greier ikke å slappe av.

hmm...eg føler kanskje ein viss uro, men eg merker ikkje så mykje til den mens eg sitter her, må eg sei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...eg føler kanskje ein viss uro, men eg merker ikkje så mykje til den mens eg sitter her, må eg sei :)

Nettopp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.... Jeg veeeeeeeeeeeeet!! (?)

Du har egentlig så masse jævelig boring ting du skulle gjort, men innbiller deg selv at det er mye mer viktig at du sitter her og kommer med gode bidrag til innlegg på DOL. Og så lenge du kan opprettholde tastingen og skrivingen av innlegg så tror du det er viktigere enn å gjøre de kjipe tingene, og så slipper du unna!!!!

*smart*

you're sooooooo fucking right!

guuuuuuuuuuuuuuuud det ser ikkje UT her i huset, men har eg lyst til å begynne på det??? nææjjjjj.......

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi tiden går så utrolig tregt, og du har ikke noe annet å finne på.

er nok ikkje det, serru, men carma fant svaret....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...