Gå til innhold

gjett koffor :)


neuni

Anbefalte innlegg

you're sooooooo fucking right!

guuuuuuuuuuuuuuuud det ser ikkje UT her i huset, men har eg lyst til å begynne på det??? nææjjjjj.......

:)

I am sooooooooooooooooooo good!!!!

(Det har ingenting med at jeg bruker samme teknikken!! Noe jeg seff ikke gjør!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • neuni

    26

  • carma

    11

  • SierDuDet

    7

  • naiv

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

I am sooooooooooooooooooo good!!!!

(Det har ingenting med at jeg bruker samme teknikken!! Noe jeg seff ikke gjør!!)

hehehehehe.....tipper at du akkurat no egentlig heller skulle burde måtte aller helst gjort noko heilt anna, eg ;) *peke på den dårlige samvittigheten* hihihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooops! korleis kom du deg laus? (best å vite om alle løsninger, sånn ifall det no faktisk skulle skje, veit du)

Da må du bare be han bråke så mye at naboene hører han, og isåfall så sager de han løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehehe.....tipper at du akkurat no egentlig heller skulle burde måtte aller helst gjort noko heilt anna, eg ;) *peke på den dårlige samvittigheten* hihihi ;)

Nesj.... Her er det da som alltid gullende rent og ryddig. Eksamen er helt under kontroll og kjøleskapet er fullt av sunne matvarer.

*stønn*

Sitter her i en så godt som tom leilighet, det aller meste er pakket ned og flyttet, likevel ser det ut som et bomba horehus....

Men det er jo ganske bra prestert da!! :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du bare be han bråke så mye at naboene hører han, og isåfall så sager de han løs.

ahhhh.

får tru han har med seg mobilen, sjølv om eg har hørt at man ikkje skal stole på mobildekninga når man er ute på tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesj.... Her er det da som alltid gullende rent og ryddig. Eksamen er helt under kontroll og kjøleskapet er fullt av sunne matvarer.

*stønn*

Sitter her i en så godt som tom leilighet, det aller meste er pakket ned og flyttet, likevel ser det ut som et bomba horehus....

Men det er jo ganske bra prestert da!! :o))

hehehe....ja, om du klarer å få ein så godt som tom leilighet til å sjå ut som eit bomba horehus, da er du GOD! ;D

eg begynner forresten å kjede meg litt....*flire*..... og det er igrunnen heilt krise, for da må eg sikkert snart begynne ute på kjøkkenet, der det muligens ser verst ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ahhhh.

får tru han har med seg mobilen, sjølv om eg har hørt at man ikkje skal stole på mobildekninga når man er ute på tur ;)

Det går nok greit, skal du se. Det skal trossalt en rimelig stor idiot til for å klare den prestasjonen det trossalt er å spikre seg fast under gulvet man legger.

Det er ikke alle som er som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe....ja, om du klarer å få ein så godt som tom leilighet til å sjå ut som eit bomba horehus, da er du GOD! ;D

eg begynner forresten å kjede meg litt....*flire*..... og det er igrunnen heilt krise, for da må eg sikkert snart begynne ute på kjøkkenet, der det muligens ser verst ut....

Det er sikkert noen flere sjeler her inne som vil gå under om du ikke skriver noen innlegg til... Hehe...

*peller seg ut av tråden og inn på kjøkkenet for å vaske opp tre tallerkner og to glass*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok greit, skal du se. Det skal trossalt en rimelig stor idiot til for å klare den prestasjonen det trossalt er å spikre seg fast under gulvet man legger.

Det er ikke alle som er som meg :)

hmm.....rimelig stor idiot.......hmm....vel, eg har no ingenting å utsette på størrelsen, da :) men idiot? njææ, det er'n no likevel ikkje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.....rimelig stor idiot.......hmm....vel, eg har no ingenting å utsette på størrelsen, da :) men idiot? njææ, det er'n no likevel ikkje :)

Så størrelsen har noe å si?

Fuck..

I knew it.....:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert noen flere sjeler her inne som vil gå under om du ikke skriver noen innlegg til... Hehe...

*peller seg ut av tråden og inn på kjøkkenet for å vaske opp tre tallerkner og to glass*

hehehe......aner eg ein liten smule sarkasme her? *fnis*

skal sei den oppvasken din hørtes stor ut *gliz* eg for min del tok halvparten av min i går, gadd ikkje resten for vannet blei lunkent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehe......aner eg ein liten smule sarkasme her? *fnis*

skal sei den oppvasken din hørtes stor ut *gliz* eg for min del tok halvparten av min i går, gadd ikkje resten for vannet blei lunkent...

Nei, jeg var veldig seriøs jeg, assa!

Oppvasken er kanskje ikke så stor, men jeg må jo ta den hver dag - det er jo alt tomt for rene tallerkner! Hehe..

Ehm... Jeg er jo ikke her jeg...

*telepaterer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg var veldig seriøs jeg, assa!

Oppvasken er kanskje ikke så stor, men jeg må jo ta den hver dag - det er jo alt tomt for rene tallerkner! Hehe..

Ehm... Jeg er jo ikke her jeg...

*telepaterer*

jaja, eg får kanskje knuse litt servise her, så blir oppvasken straks mindre :)

hm nei, det er vel ingen vei hverken tilbake eller utenom lenger, eg får ta fatt og få måka ut litt her. ønsk meg lykke til, god tur og skitt fiske *hente kart & kompass*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, eg får kanskje knuse litt servise her, så blir oppvasken straks mindre :)

hm nei, det er vel ingen vei hverken tilbake eller utenom lenger, eg får ta fatt og få måka ut litt her. ønsk meg lykke til, god tur og skitt fiske *hente kart & kompass*

Gudd løkk!

Om jeg hører stemmer i hodet nå i løpet av kvelden så regner jeg med at det er du som har gått deg vill og telepaterer meg!

Og husk: Det er ingen skam å snu! Og grav deg ned i tide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...