Gå til innhold

Har du fått med deg all sexen i BBhuset?


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Monica var på Mikki i dag. I badstuen. Vk og Kristian i kveld.

Desperat forsøk på å få flere stemmer, garantert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest alven

Skal man først ha sex på bigbrother burde de gjøre det uten dyne, og vise fram erigert penis. Da blir det ikke sendt på tv :)

Ikke at jeg ser på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikkje fått med meg noe sex der.

Såg for første gang på det i dag (ca.10 sek.), da var det noen voksne (?) mennesker som sprang rundt i en leilighet og heiv mel på hverandre !!!!!!!!!!

Verden går fremover...................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Skal man først ha sex på bigbrother burde de gjøre det uten dyne, og vise fram erigert penis. Da blir det ikke sendt på tv :)

Ikke at jeg ser på dette.

Monica og Mikki gjorde det uten dyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Monica og Mikki gjorde det uten dyne.

Var han så bra som han vil ha det til da ?

Dette får vi jo garantert IKKE se på TV ..... *mumle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Var han så bra som han vil ha det til da ?

Dette får vi jo garantert IKKE se på TV ..... *mumle*

Han kom etter to-tre minutter. Monica følte seg litt snytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Var han så bra som han vil ha det til da ?

Dette får vi jo garantert IKKE se på TV ..... *mumle*

Har du mobiltelefon, kan du se hele akten på BB sider bigbrother.no. På høyre siden vil du se et bilde av Monica sitte på Mikki, der klikker du, så er det bare å følge bruksanvisningen.

Personlig gidder jeg ikke bruke penger på slikt tull. Holder meg til gratiskameraet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest absolutt citron

Dei ble oppfordret av bigbrother til å ha sex i badstuen. og får belønning for det! Helt sant. satt akkurat å så på laive når det kom på skjermen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei ble oppfordret av bigbrother til å ha sex i badstuen. og får belønning for det! Helt sant. satt akkurat å så på laive når det kom på skjermen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Dei ble oppfordret av bigbrother til å ha sex i badstuen. og får belønning for det! Helt sant. satt akkurat å så på laive når det kom på skjermen

Ja jeg vet. Men det sier jo litt om deltagerne det da. Håper inderlig Vk og Monica forlater huset på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest absolutt citron

nei, det var IKKE tull. De fikk oppfordringen etter å ha vært stormunnet om å ha sex.....også ble de oppfordret til det. TVN trenger flere seere fram til finalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Han kom etter to-tre minutter. Monica følte seg litt snytt.

Han hadde jo samlet opp krutt en stund stakkars - bra Monica forbarmet seg over han .

Det ble ikke noen runde nr. 2 altså ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Han hadde jo samlet opp krutt en stund stakkars - bra Monica forbarmet seg over han .

Det ble ikke noen runde nr. 2 altså ?

Nei, han virket helt uinteressert etterpå. Virket som om Monica hadde mer lyst senere på kvelden, hun var i alle fall veldig kosete og klengete på Mikki. Men han trakk seg unna, og lå alene i sengene sin i natt. Tøm og røm altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet. Men det sier jo litt om deltagerne det da. Håper inderlig Vk og Monica forlater huset på torsdag.

Mener du at jentene burde ryke ut fordi de har hatt sex?

Mener at VK burde ryke ut uavhengig av sex eller ikke, ho har etter mitt syn ganske feil syn på sin egen rettferdighetssans og hva som er sant og ikke. Enig med Espen om at ho virker skikkelig falsk. Eller i det minste utrolig feilaktig syn på seg selv.

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skaptitter

Mener du at jentene burde ryke ut fordi de har hatt sex?

Mener at VK burde ryke ut uavhengig av sex eller ikke, ho har etter mitt syn ganske feil syn på sin egen rettferdighetssans og hva som er sant og ikke. Enig med Espen om at ho virker skikkelig falsk. Eller i det minste utrolig feilaktig syn på seg selv.

mvh.

VK er ikke alene om å være falsk. De er syke i hodet hele gjengen, BB har gått altfor langt dersom de har oppfordret til sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at jentene burde ryke ut fordi de har hatt sex?

Mener at VK burde ryke ut uavhengig av sex eller ikke, ho har etter mitt syn ganske feil syn på sin egen rettferdighetssans og hva som er sant og ikke. Enig med Espen om at ho virker skikkelig falsk. Eller i det minste utrolig feilaktig syn på seg selv.

mvh.

Håper vk ryker ut. Blir kvalm bare av å se henne. Ikke er hun morsom, ikke er hun pen (minner om ei heks). Den eneste karismaen som oser av henne er falskhet og egoisme. Det gosset meg noe inni hamperaua når Espen ga henne inn.

I samme slengen kan Kristian gå, mannlig vinglefitte som tar det han kan få, når han ikke får det han vil ha og gjerne vil spise opp alle når han er passelig full. Ekkel dott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest superb!

Håper vk ryker ut. Blir kvalm bare av å se henne. Ikke er hun morsom, ikke er hun pen (minner om ei heks). Den eneste karismaen som oser av henne er falskhet og egoisme. Det gosset meg noe inni hamperaua når Espen ga henne inn.

I samme slengen kan Kristian gå, mannlig vinglefitte som tar det han kan få, når han ikke får det han vil ha og gjerne vil spise opp alle når han er passelig full. Ekkel dott.

Kunne ikke sagt det bedre selv! SÅ enig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skuffa

Også Monica som hadde så sterke prinsipper om å ikke gjøre slikt på tv??? Hun har jo bablet i vei om foreldrene sine, som hun ikke ønsker å gjøre skam på...

Går det an? Nå mistet jeg all respekt for henne...

Og Big Brother? Har de virkelig "betalt" dem for dette? Fy så psykt! Fra nå av er det boikott BB!

Jeg fatter det bare ikke. Men så klart, det MÅTTE jo skje i fylla, da. Utrolig teit.

Vedder på at noen og enhver angrer i ettertid. Kanskje Monica hvertfall.

Så utrolig simpelt!

Han Mikki er jo bare ikke god. Han virker desperat.

Og det samme med Kristian. Tra det han kan få, og sutrer etterpå om alt det gale han har gjort på tv.

Nei, jeg rister på hodet over folka der i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...