Gå til innhold

Har du fått med deg all sexen i BBhuset?


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Håper vk ryker ut. Blir kvalm bare av å se henne. Ikke er hun morsom, ikke er hun pen (minner om ei heks). Den eneste karismaen som oser av henne er falskhet og egoisme. Det gosset meg noe inni hamperaua når Espen ga henne inn.

I samme slengen kan Kristian gå, mannlig vinglefitte som tar det han kan få, når han ikke får det han vil ha og gjerne vil spise opp alle når han er passelig full. Ekkel dott.

KJempeenig! - og det var godt å få sagt det! *s*

Vil at Veronica skal vinne jeg! - ENDA jeg skrev DET stygge innlegget om henne io begynnelsen,- hun er en sånn som vinner seg, som man kan se er EKTE vare. og så er hun veldig pen innimellom, veldig stygg innimellom, veldig rar, og veldig morsom. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper vk ryker ut. Blir kvalm bare av å se henne. Ikke er hun morsom, ikke er hun pen (minner om ei heks). Den eneste karismaen som oser av henne er falskhet og egoisme. Det gosset meg noe inni hamperaua når Espen ga henne inn.

I samme slengen kan Kristian gå, mannlig vinglefitte som tar det han kan få, når han ikke får det han vil ha og gjerne vil spise opp alle når han er passelig full. Ekkel dott.

Er ganske så enig bortsett fra at jeg forsøker å holde meg borte fra å kritisere utseende som om det var en god grunn for å ikke like noen. Dessuten er jeg ikke like engasjert i personene som du er. Blir hverken kvalm eller annet.

Men for å understreke igjen - er bare helt vannvittig enig i at VK og Christian er noen tullinger. Og jeg synes likevel litt synd på Christian fordi han har faktisk lyst til å være snill, men har "hengt" seg på noen som overbeviser han (lett) om masse piss om de andre (nesten Maria t.o.m.). Han må lære seg å stole på sine egne oppfatninger. uansett om de skulle være feile eller riktige.

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også Monica som hadde så sterke prinsipper om å ikke gjøre slikt på tv??? Hun har jo bablet i vei om foreldrene sine, som hun ikke ønsker å gjøre skam på...

Går det an? Nå mistet jeg all respekt for henne...

Og Big Brother? Har de virkelig "betalt" dem for dette? Fy så psykt! Fra nå av er det boikott BB!

Jeg fatter det bare ikke. Men så klart, det MÅTTE jo skje i fylla, da. Utrolig teit.

Vedder på at noen og enhver angrer i ettertid. Kanskje Monica hvertfall.

Så utrolig simpelt!

Han Mikki er jo bare ikke god. Han virker desperat.

Og det samme med Kristian. Tra det han kan få, og sutrer etterpå om alt det gale han har gjort på tv.

Nei, jeg rister på hodet over folka der i år.

Simpelt og simpelt, -de er begge single, de har begge gått med på det. Men jeg setter pris på at det ikke blir sendt...:-)

Tror ikke mora mi hadde likt alt jeg gjorde heller! *s* - vel, hun hadde kanskje likt det, men ikke likt å sett det! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei ble oppfordret av bigbrother til å ha sex i badstuen. og får belønning for det! Helt sant. satt akkurat å så på laive når det kom på skjermen

Kanskje det var BB-generalen Arve som ville se utstyret til Mikke. *sikle* sikle* Pjuk.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skuffa

Simpelt og simpelt, -de er begge single, de har begge gått med på det. Men jeg setter pris på at det ikke blir sendt...:-)

Tror ikke mora mi hadde likt alt jeg gjorde heller! *s* - vel, hun hadde kanskje likt det, men ikke likt å sett det! hehe

Single? Tja, - og fulle! Så det renner av dem.

Men Monica, da? Var hun ikke kjæreste med Remi bare for kort tid siden? Eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJempeenig! - og det var godt å få sagt det! *s*

Vil at Veronica skal vinne jeg! - ENDA jeg skrev DET stygge innlegget om henne io begynnelsen,- hun er en sånn som vinner seg, som man kan se er EKTE vare. og så er hun veldig pen innimellom, veldig stygg innimellom, veldig rar, og veldig morsom. :-)

Jøss er vi enig :-o Jeg vil også at Veronica skal vinne. Rar berte, tørrvittig og rett frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Single? Tja, - og fulle! Så det renner av dem.

Men Monica, da? Var hun ikke kjæreste med Remi bare for kort tid siden? Eller...?

Den saken var ordna og snakka ut om før Remi dro ut. Og kanskje var det en grunn til at Monica holdt igjen Remi? Det virker som om hun ikke følte det var riktig å ha sex med han, selv om alle andre hadde hatt forståelse for det.

Jeg tror at Monica har fulgt sine følelser med både Remi og Mikki. Om det virker galt for oss så er det ikke sikkert at det er på sin plass å dømme så hardt.

Noen her skriver som om det meste av det som folkene i BB-huset sier og gjør er så utrolig gjennomtenkt. Men er alt vi sier og gjør så gjennomtenkt da? Hvor mye er situasjonsbetinget og hvor mye er fra indre rasjonelle beslutninger i våre liv?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss er vi enig :-o Jeg vil også at Veronica skal vinne. Rar berte, tørrvittig og rett frem.

Ja nå står ikke verda til påske! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det var BB-generalen Arve som ville se utstyret til Mikke. *sikle* sikle* Pjuk.......

Også skrives der innlegg her om at de i BB-huset er så ekle?

Hva slags tankegang er dette da?

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Monica og Mikki gjorde det uten dyne.

Okey...egentlig interesser dette meg minimalt.

Men det er jo ikke lov å vise fram en erigert penis på norsk tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...